Gå til innhold

Legg ut bilder av din e30 og få ROS & Ris

heltn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tom arne: Jo takk! Synd du ikke fikk prøvd en tur før jeg satte den til vinterlagring! Men har allerede avtalt mapping på etanol :D

ja. gleda mæ til å være med en tur :) har bestilt meg is piggdekk :twisted: du skal få prøve min på isen i valnesfjord i vinter.

ÅÅåååå fyfaen d bi rått!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort!

jo, absolutt minimum er det også..

Er ikkje vi her på forumet fordi vi har samme interesse? Drit no i kva andre har under panseret, del heller gleden av å kjøre/like bmw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort!

jo, absolutt minimum er det også..

Er ikkje vi her på forumet fordi vi har samme interesse? Drit no i kva andre har under panseret, del heller gleden av å kjøre/like bmw...

Noen er bare slik. Har man for mye plast så klager dem. Har man for liten motor så klager dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den vektfordelinga du får geir så slipper du hvertfall å jekke den opp i rævva når du skal bytte hjul :) å hvis jeg hadde brukt så jævelig lang tid som du har brukt så skulle jeg vel klart å dra 500 ut a iS motoren å :wink:

greit å slippe det da:) bare jeg kjører fortere enn en is på bane så er jeg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den vektfordelinga du får geir så slipper du hvertfall å jekke den opp i rævva når du skal bytte hjul :) å hvis jeg hadde brukt så jævelig lang tid som du har brukt så skulle jeg vel klart å dra 500 ut a iS motoren å :wink:

greit å slippe det da:) bare jeg kjører fortere enn en is på bane så er jeg fornøyd:)

Å kjøre fortere enn EN iS er ikke noe problem men å kjøre fra alle blir verre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...