Frode_E30 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 tom arne: Jo takk! Synd du ikke fikk prøvd en tur før jeg satte den til vinterlagring! Men har allerede avtalt mapping på etanol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 tom arne: Jo takk! Synd du ikke fikk prøvd en tur før jeg satte den til vinterlagring! Men har allerede avtalt mapping på etanol ja. gleda mæ til å være med en tur har bestilt meg is piggdekk du skal få prøve min på isen i valnesfjord i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 tom arne: Jo takk! Synd du ikke fikk prøvd en tur før jeg satte den til vinterlagring! Men har allerede avtalt mapping på etanol ja. gleda mæ til å være med en tur har bestilt meg is piggdekk du skal få prøve min på isen i valnesfjord i vinter. ÅÅåååå fyfaen d bi rått!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Gud, så mange pene E30 her inne *sikler* skulle ønske jeg hadde en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort! jo, absolutt minimum er det også.. Er ikkje vi her på forumet fordi vi har samme interesse? Drit no i kva andre har under panseret, del heller gleden av å kjøre/like bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort! jo, absolutt minimum er det også.. Er ikkje vi her på forumet fordi vi har samme interesse? Drit no i kva andre har under panseret, del heller gleden av å kjøre/like bmw... Noen er bare slik. Har man for mye plast så klager dem. Har man for liten motor så klager dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 gratulerer med motor da.. uff, må jeg kjappe meg å sette sammen e30 så jeg får kjørt ifra denna da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 noe ris å få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort! jo, absolutt minimum er det også.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Vil ha ris eller ros. Lite bilde men, har heller ikke fått på alt av lister ol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Med den vektfordelinga du får geir så slipper du hvertfall å jekke den opp i rævva når du skal bytte hjul å hvis jeg hadde brukt så jævelig lang tid som du har brukt så skulle jeg vel klart å dra 500 ut a iS motoren å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Med den vektfordelinga du får geir så slipper du hvertfall å jekke den opp i rævva når du skal bytte hjul å hvis jeg hadde brukt så jævelig lang tid som du har brukt så skulle jeg vel klart å dra 500 ut a iS motoren å greit å slippe det da:) bare jeg kjører fortere enn en is på bane så er jeg fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 E30 325i når jeg kjøpte den:) etterpå brock, 60/40, sota lamper, mtec har jeg å er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Med den vektfordelinga du får geir så slipper du hvertfall å jekke den opp i rævva når du skal bytte hjul å hvis jeg hadde brukt så jævelig lang tid som du har brukt så skulle jeg vel klart å dra 500 ut a iS motoren å greit å slippe det da:) bare jeg kjører fortere enn en is på bane så er jeg fornøyd:) Å kjøre fortere enn EN iS er ikke noe problem men å kjøre fra alle blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå