Stramvaier Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Bilde av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Få på noen grå eller svarte 17" felger på den røde IS'n der så skal du se at den kler de gule lyktene!Rå bil. Takk takk syns alle klager på felgene mine jeg er ikke den som bruker mest penger på fancy hjul men jeg er vel pent nødt til å få på noen 16 eller 17" til våren... Men jeg har lyst på noen BREIE 15" hvis noen har det ? Men at den ser gammel ut? den er gammel men den touringen din? er det s14b25? Hvis det var meg du tenkte på på slutten der, så er det bortimot rett. Er egentlig en 23, men med 25 veiv og boring +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 ja regna ikke med det var en original b25 men bra det ikke var no m20 eller m50 skvip da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Har en annen som holder på å få M50 B25 med respirator og datasprut, og med litt flaks s50 spjeldrekke, for den krispe responsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 http://www.garaget.org/?car=63884 jæh, regner med jeg får ris for streamern forran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 jæh, regner med jeg får ris for streamern forran og bak ..men det er jaggu det eneste du får litt ris for også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 WIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 her er min e30'e et gammelt,et med gamle hjula og et med nye hjula.;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: STRØKENT!!! men hva er gjort med den mtech2 spoileren foran? iS-leppe? tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: STRØKENT!!! men hva er gjort med den mtech2 spoileren foran? iS-leppe? tøft Takk takk Har bytta ut den nederste delen av m-tech2 fronten med en breyton front har den andre m-tech2 delen liggende ferdig lakkert å, så kan bytte litt på....men likte egentli den breyton fronten litt bedre + at ikkje alle har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: Din kødd Sondre!! jeg har alltid synes den breytonfronten er dødsbøs! det der ble jævli rått : ) morro å trikse ting litt sammen! kjørt bilen nå? min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: Din kødd Sondre!! jeg har alltid synes den breytonfronten er dødsbøs! det der ble jævli rått : ) morro å trikse ting litt sammen! kjørt bilen nå? min: Hehe..... desverre ikkje fått gjort det gitt, men håpa på at dataspruten kjem i retur med ferdig ledningsnett snart.....da bli d bromm bromm og benking...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 oioi det blir fetere enn alt som finnes...... : D keep me updated : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Bilen min,89mod 320Cab! Før: Nå: Er ikke ferdig ennå,mangler montering av Rieger Infinity front,hekk og sideskjørt +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå