Gå til innhold

Mitt lille helgeprosjekt..

Share

Anbefalte innlegg

Kanskje du vil selge dem til meg for nesten ingen penger? Tenker siden finanskrisen har lukket sitt jerngrep om bimmers er vel du også i sinnsyk beit for daler :lol:

Kjemperesultat! Venter bare på arbeidslysten slik at jeg får tatt mine egne felger snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nye ut jo. Ikke dårlig.

Tusen takk :)

Nydelig, flott entusiast arbeid, flotte bilder 8) .

Forøvrig beg. jeg å tenke på Tommy når jeg så den møkkete tannbørsten :lol:

Tusen takk for det :)

Jobben ble gjort med Tommy presisjon ja, og da måtte tannbørsten frem. :wink:

Kanskje du vil selge dem til meg for nesten ingen penger? Tenker siden finanskrisen har lukket sitt jerngrep om bimmers er vel du også i sinnsyk beit for daler :lol:

Kjemperesultat! Venter bare på arbeidslysten slik at jeg får tatt mine egne felger snart...

Haha :lol: Neeei, tror nok jeg holder et jerngrep om disse felgene litt til jeg. :wink: Er et slit, men resultatet er veldig tilfredsstillende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo veldig bra det der=)Ser jo ut som meguairsn har funka godt og=)Har aldrig prøvd den jeg da...Men ser ut til att den må prøves ja=)

Meguairs Hot Rims funker som bare det! Anbefales :)

Veldig bra! Men kameraet ditt hjelper nok litt til også :) Jeg skal også snart vaske felgene. Bare få kjøpt meg noe kvalitets produkter først!

Hehe, faktisk vil jeg påstå de ser bedre ut i virkeligheten. Det er virkelig ikke ett eneste spor av bremsestøv eller noe annet dritt på dem. Baksiden av felgen skinner, og det er første gang jeg har opplevd ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra ut. Virker som bildene nesten var fikset på :-).

Hehe man vet man har gjort en god vaskejobb når man blir anklaget at det ser "fake" ut! :lol: Tusen takk :)

Ble bra dette! Skal vaske felgen mine imorgen jeg :) Håper på like bra resultat. Kanskje jeg må kjøpe meg en ny tannbørste :lol:

Hehe takk :) Greit å få vasket over felgene skikkelig ja, så har du noe å glede deg til når sommeren kommer :) Og ja, en tannbørste er en finfin investering det :wink:

Det er All Wheel, right?

Nå frister det veldig å gå løs på felgene mine...

All Wheel ja, men har hørt at produktet ikke bør brukes på felger uten klarlakk. Godt å høre at mitt arbeid har vært inspirerende :wink:

Wow, ikke dårlig.

Hehe takk skal du ha :)

ja den arisk rase er å foretrekke...

neida :P

Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...