Bmwnilsen Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Heihei! For det første, det må da finnes grenser for bumping! For det andre, hvorfor skulle noen bytte bort sin fungerende e34 i en e34 med skjært motor? Ikke for å være dust, det bare høres litt snodig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 bare jeg som ikke har skrivd at jeg kan betale mellomlegg. kan jo hende noen vil ha en ny e34, som prosjekt. eller, kjøpe en ny motor til 1000 kr, og tjene noen penger på det. den er jo verdt mere med motor som går. hehe.. bare jeg som har formulert meg litt galt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Da er jeg litt mer med. Uansett, det ble en gratisbump av det:) Bilen så forøvrig fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg