kbpE30 Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 hei gutta.. ønsker motorvarmer og cupe vamer i min e34 touring. men lurer på om d er opplagt ledninger.til slikt.. bolt on??
Wolfeh Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Må nok trekkes selv desverre. Er litt arbeid å montere dette, du må regne med 3 timer + hvis du ikke har skrudd mye selv Jeg brukte rundt 2 og en halv time å montere på bilen min.
kbpE30 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 hvor finner jeg tak i dette da?? har lett litt her og der:(
stroker Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 hvor finner jeg tak i dette da?? har lett litt her og der:( De fleste skaffer vel deler til Defa for deg, sjekk med Mekonomen, BilXtra eller Torshov
Fuzzy Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Har ikke sjekket for din bil men for min E46 320DAT var det bokstavelig talt bolt on... Selve varme-elementet boltes fast på utsiden av bunnpanna og "varmekobles" med varmeledende pasta. Enkelt og greit. Måtte selvsagt trekke 240V kablingen i motorrommet men det er enkelt og greit.
tomerikk Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Gå inn på defa.no der kan du søke på bilmodellen så ser du hviken du skal ha. klikker du på nummeret får du opp monteringanvisning.
Wolfeh Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 På e34'en må du ha ut et lokk på blokka. Varmelementet skal festes på blokka i et hull, ganske greit å montere når man først får ut det lokket.
mhane Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det "lokket" kalles frostplugg, og det kan sitte noe for jævlig. Brukte 3 dager på å få det ut på Mondeoen, men den har tverrstilt motor der frostpluggene selvsagt var plassert inn mot torpedoveggen.
Wolfeh Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hehe, jeg brukte ca 2 og en halv time, men det var et rent helvette.
kbpE30 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 hva heter felgen på bilen din?? var meget pene:))
Wolfeh Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Mine? De heter Oz Racing, Ceres. Jeg har bare 17", men de ser fremdeles greie ut på bilen Disse er dog ute av produksjon og ganske vanskelige å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå