skillbill Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Nei du er ikke frekk.. hehe... Jeg vet ikke hva de er verdt. Lufter kun salg da jeg har ombestemt meg IGJEN og kunne tenkt meg nye felger. Mener jeg betalte ca 13500 for de for å få de med dette innpresset. ok, jeg vil nok ha rundt 9k for de om det skal være aktuelt å selge de. Det er jo ikke verre enn at jeg kan bruke de til vinterfelger på E60`n også da så har jeg jo fortsatt en god grunn til å kjøpe nye hjul til E24`n .... Okei, det var godt å høre! Ca 13500,- nytt med Nankangdekk? Det syns jeg var litt vel stivt Som jeg nevnte over her så havnet jeg mellom 10-12 hos de stedene jeg sjekket, med den dim du har, men nå husker jeg ikke ET da Men godt å se at min verdi-vurdering "kun" var 1000,- fra det du kunne tenkt deg:P Da blir det nok dessverre uaktuelt for min del, jeg må jo ut med 4stk gateslicks/banedekk i tillegg, siden jeg allerede har gatehjul;) Surt at man "aldri" får igjen det man har lagt i dekk/felg, selvom man kun har satt de på bilen og tatt de av igjen, så har de falt en 3-4 tusen i pris...Men men, sånn er livet! Tror ikke jeg vil anbefale å bruke denne type felg om vinter, den vil bare bli ødelagt av salt på vei og klimaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 int i å bytte til 4 kopi Alpina felger med dekk som er kjørt en sesong 18" 235/40R18 foran og 245/40R18 bak... Og 4stk contivikingwinter piggfritt 205/65R15 duger til en sesong til??? sånne felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 vet noen om man må valse mye, for å få disse på en e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Desverre.... okei, det er lov å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 vet noen om man må valse mye, for å få disse på en e36? Ja du må nok valse endel for å få de på 3-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 har ikke noen flere bilder? hvor mange sesonger tror du dekkene varer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Nei har ikke flere bilder her og nå, og felgene er ett stykke unna.... Nja, si det. De er jo så godt som nye så de holder vel så lenge nye dekk holder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Er interessert når det begynner å nærme seg sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Da kan du jo sende en PM eller noe da når det nærmer seg for å sjekke om de er her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Nei de er her de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Trur jeg har bestemt meg for å selge, hbo 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg