Hankook Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 pm besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har "bestemt" meg for å selge felgene. ikke så strøkne som jeg trudde men ikke kant kjørt av noe slag. Dekka er som ny. Selges kr 7200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Har du bilder som viser det som ikke er "strøkent"? Har "bestemt" meg for å selge felgene. ikke så strøkne som jeg trudde men ikke kant kjørt av noe slag. Dekka er som ny. Selges kr 7200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Har ikke bilder som greier å vise det egentlig.... Skal se på det. Men nå er de mest sansynlig solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Er Eller er det den "flate/fake" typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ikke flate nei, er de som er så og si helt lik orginalen både i fasong og farge. Men nå er de solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Det er de jaggu meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg