Glenno Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Legg inn på ønsket kjøpt tråden, kansje noen i nærheten av deg har noe liggende.
Mexos Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Merkelig. Skulle tro disse var bolt on fra forrige motor. Blokka er vel lik både på e30 og e34 vel?
Glenno Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Merkelig. Skulle tro disse var bolt on fra forrige motor. Blokka er vel lik både på e30 og e34 vel? Sammenlign dele nr i ETK.
Bmwnilsen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 blokka er klin lik, bortsett fra festene. og det er ikke andre festemuligheter:s
Mexos Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hva som gjør det umulig å få festene fra e34 motoren til å passe på e30 motoren da? Når jeg skulle sette en e30 motor i en e36 skrudde jeg bare at motorfestene fra blokka på 36 motoren, og skrudde de i blokka på e30 motoren. var samme skruehull til begge festene. Utrolig rart om det ikke skulle være slik på dine motorer også :S
Bmwnilsen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 da er det veldig rart, for det er ikke likt i det hele tatt. veldig frustrerende egentlig:p hehe
Kentan-racing.com Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Du har ikke blingsa litt på hulla da? er 6 festehull på siden av blokken.. iallefall på s50 på eksos siden.. 4 er til motorfestet og 2 til kompressor brakettene.. bommet litt selv en gang å kluret en lørdags natt med 10 i promille og fikk ikke festet til og passe.. helt til en kompis flyttet festet et hakk lenger bort..
Bmwnilsen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 jeg kan sjekke en gang til jeg. men både jeg og gamlefar klødde oss i hodet lenge. hehe
Gjest Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Prøv å søke litt på forumet. Det har vært en del tråder om dette før men jeg er ikke sikker på hvordan det var. Det er forskjeller på blokkene ute å går .
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 ja, det er definitivt forskjell på blokkene ute å går. for det er umulig å få motorfestene til å passe overens. derfor, selger jeg motoren fra e30'n:P
Fliid Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Noen som har fått med seg at det er snakk om en M20? ; ) M20 motorfester (det er bolthullene til motorlabben) er ikke lik på M20 E34 og M20 E30. Desverre, dette er ett "no go" . ; ) Men hvorfor folk begynner og blande inn E36 og kjøp og slags tråden her, er for meg uforståelig. Finnes ikke slike motorlabber
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 fant ut det jeg å. ingen som vil ha e30 motor da?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå