Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Merkelig. Skulle tro disse var bolt on fra forrige motor. Blokka er vel lik både på e30 og e34 vel?

Sammenlign dele nr i ETK.

Skrevet

Hva som gjør det umulig å få festene fra e34 motoren til å passe på e30 motoren da? Når jeg skulle sette en e30 motor i en e36 skrudde jeg bare at motorfestene fra blokka på 36 motoren, og skrudde de i blokka på e30 motoren. var samme skruehull til begge festene. Utrolig rart om det ikke skulle være slik på dine motorer også :S

Skrevet

Du har ikke blingsa litt på hulla da? er 6 festehull på siden av blokken.. iallefall på s50 på eksos siden.. 4 er til motorfestet og 2 til kompressor brakettene.. bommet litt selv en gang å kluret en lørdags natt med 10 i promille og fikk ikke festet til og passe.. helt til en kompis flyttet festet et hakk lenger bort.. :lol:

Skrevet

Prøv å søke litt på forumet.

Det har vært en del tråder om dette før men jeg er ikke sikker på hvordan det var.

Det er forskjeller på blokkene ute å går .

Skrevet

Noen som har fått med seg at det er snakk om en M20? ; ) M20 motorfester (det er bolthullene til motorlabben) er ikke lik på M20 E34 og M20 E30. Desverre, dette er ett "no go" . ; )

Men hvorfor folk begynner og blande inn E36 og kjøp og slags tråden her, er for meg uforståelig. Finnes ikke slike motorlabber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...