LianLi Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep? Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep? Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : / Neida, min gamle 325i turbo gjorde 0-200 på 12.9s med helt vanlige gatedekk. Må bare ta i gang med ørlite spinn så blir det optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Helsike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 i røøøde heeelvete!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep? Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : / Neida, min gamle 325i turbo gjorde 0-200 på 12.9s med helt vanlige gatedekk. Må bare ta i gang med ørlite spinn så blir det optimalt. Hvor mye lader du får å få det til å gå sånn da. My mods som må til,høres hvertfall ut som en m20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Satan Sprekt ja gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep? Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : / Neida, min gamle 325i turbo gjorde 0-200 på 12.9s med helt vanlige gatedekk. Må bare ta i gang med ørlite spinn så blir det optimalt. Hvor mye lader du får å få det til å gå sånn da. My mods som må til,høres hvertfall ut som en m20.. Lada 1.4 bar på en m20b25. Stort sett original, dreide stempler, pianotråd, turbokam, stor turbo, stor ic og datasprut. Mye moro for penga en sånn budsjett-M20 turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Lada 1.4 bar på en m20b25. Stort sett original, dreide stempler, pianotråd, turbokam, stor turbo, stor ic og datasprut. Mye moro for penga en sånn budsjett-M20 turbo! Ja jeg solgte en nesten ferdig m20... man der var det diesel veiv og olje pumpe utenom det du listet. Ble ikek mye budsjett. Det kostet meg ca 25 000 og det gjenstod data sprut. S38 i e30 ble billigere enn den ville kostet ferdig, med mindre du maskinerer og mapper selv. Men fytti helvette så det der gikk. Fikk mye mere lyst på m20 med turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep? Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : / Rått!inspirerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Lada 1.4 bar på en m20b25. Stort sett original, dreide stempler, pianotråd, turbokam, stor turbo, stor ic og datasprut. Mye moro for penga en sånn budsjett-M20 turbo! Ja jeg solgte en nesten ferdig m20... man der var det diesel veiv og olje pumpe utenom det du listet. Ble ikek mye budsjett. Det kostet meg ca 25 000 og det gjenstod data sprut. S38 i e30 ble billigere enn den ville kostet ferdig, med mindre du maskinerer og mapper selv. Men fytti helvette så det der gikk. Fikk mye mere lyst på m20 med turbo. Jeg kjøpte min komplett ferdig til å stappe i bil for 40 lapper fra Sverige. Kjørbarheten er derimot mye bedre på en vass sugemotor som jeg har nå - men jeg savner draget til turbomotoren. 3-4-5 gir kjennes ut som 1-2 gir på en original 325i E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Fytti, det gikk bra Sånn kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Ahh, gromt! Sånn vil jeg ha! Merk dere hvilken diff han kjører med da, hjelper nok litt på grepet det It's a diesel differential, 2.65:1 ratio Og litt motorspecs: M50B20 internally modified (crankshaft), turbocharger at 0.85 atm, no standalone yet (I have the factory computer with a modified chip)I guesstimate around 350bhp.. A dyno test will be made soon Ligger flere videoer av bilen her btw: http://www.youtube.com/profile?user=Iul ... iew=videos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 No standalone...Noen som vet hva han mener med det i denne sammehengen. Er det kun veiv han har byttet her. Fatter ikke at det kan gå såå jævlig med en m50b20 med chip. Nesten forgodt til være sant om dette er bare 350 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Hmmm, trodde det var mer i denne jeg, men 350 turbo hester fungerer nok godt i en e30 Må være digg med en slik lang diff, 130km/t på 2. giret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå