Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep?

Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : /

Skrevet

Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep?

Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : /

Neida, min gamle 325i turbo gjorde 0-200 på 12.9s med helt vanlige gatedekk. Må bare ta i gang med ørlite spinn så blir det optimalt. :twisted:

Skrevet

Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep?

Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : /

Neida, min gamle 325i turbo gjorde 0-200 på 12.9s med helt vanlige gatedekk. Må bare ta i gang med ørlite spinn så blir det optimalt. :twisted:

Hvor mye lader du får å få det til å gå sånn da. My mods som må til,høres hvertfall ut som en m20..

Skrevet

Sykeste denne her, må jo være iX eller ha sliks for å få slik grep?

Men han sier jo selv at det er 205/50/15 hjul på : /

Neida, min gamle 325i turbo gjorde 0-200 på 12.9s med helt vanlige gatedekk. Må bare ta i gang med ørlite spinn så blir det optimalt. :twisted:

Hvor mye lader du får å få det til å gå sånn da. My mods som må til,høres hvertfall ut som en m20..

Lada 1.4 bar på en m20b25.

Stort sett original, dreide stempler, pianotråd, turbokam, stor turbo, stor ic og datasprut.

Mye moro for penga en sånn budsjett-M20 turbo!

Skrevet

Lada 1.4 bar på en m20b25.

Stort sett original, dreide stempler, pianotråd, turbokam, stor turbo, stor ic og datasprut.

Mye moro for penga en sånn budsjett-M20 turbo!

Ja jeg solgte en nesten ferdig m20... man der var det diesel veiv og olje pumpe utenom det du listet. Ble ikek mye budsjett. Det kostet meg ca

25 000 og det gjenstod data sprut.

S38 i e30 ble billigere enn den ville kostet ferdig, med mindre du maskinerer og mapper selv.

Men fytti helvette så det der gikk. Fikk mye mere lyst på m20 med turbo.

Skrevet

Lada 1.4 bar på en m20b25.

Stort sett original, dreide stempler, pianotråd, turbokam, stor turbo, stor ic og datasprut.

Mye moro for penga en sånn budsjett-M20 turbo!

Ja jeg solgte en nesten ferdig m20... man der var det diesel veiv og olje pumpe utenom det du listet. Ble ikek mye budsjett. Det kostet meg ca

25 000 og det gjenstod data sprut.

S38 i e30 ble billigere enn den ville kostet ferdig, med mindre du maskinerer og mapper selv.

Men fytti helvette så det der gikk. Fikk mye mere lyst på m20 med turbo.

Jeg kjøpte min komplett ferdig til å stappe i bil for 40 lapper fra Sverige.

Kjørbarheten er derimot mye bedre på en vass sugemotor som jeg har nå - men jeg savner draget til turbomotoren. 3-4-5 gir kjennes ut som 1-2 gir på en original 325i E30.

Skrevet

Ahh, gromt! Sånn vil jeg ha! :D

Merk dere hvilken diff han kjører med da, hjelper nok litt på grepet det :P

It's a diesel differential, 2.65:1 ratio

Og litt motorspecs:

M50B20 internally modified (crankshaft), turbocharger at 0.85 atm, no standalone yet (I have the factory computer with a modified chip)

I guesstimate around 350bhp.. :) A dyno test will be made soon

Ligger flere videoer av bilen her btw: http://www.youtube.com/profile?user=Iul ... iew=videos

Skrevet

No standalone...Noen som vet hva han mener med det i denne sammehengen. Er det kun veiv han har byttet her.

Fatter ikke at det kan gå såå jævlig med en m50b20 med chip. Nesten forgodt til være sant om dette er bare 350 hk

Skrevet

Hmmm, trodde det var mer i denne jeg, men 350 turbo hester fungerer nok godt i en e30 ;)

Må være digg med en slik lang diff, 130km/t på 2. giret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...