Moose Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Noen som har erfaring med disse chromeringene? Ser de veldig påklistra ut, eller blir det bra? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15266807&sid=xz10cbakZssv225259&WT.svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Eg har slike og carbon bakrunn i min e34. Trykk på linken min, og i en av de siste sidene så ser du bilder av hvordan det så ut. Carbonen var enkel å montere, men ringene mptte limes på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Uten at jeg er helt sikker, så trengs ikke disse ringene å limes. Kun trykke de på. Kjøpte tilsvarende på Bimmian til min gamle E34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Kjøp ringer som kan klipses på. GS har også chromeringer av fin kvalitet. Jeg kjøpte disse. Syns det carbon greiene blir litt jalla egentlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Ja vet at det også finnes slike di klipser på, men det var ikkje mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Vanskelig å montere noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 nei. Les i tråden min, så har eg lagt inn bilder og forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Vanskelig å montere noe slikt? Jeg monterte chromeringer i plast fra Bimmian (billigst, men ser like bra ut) på min E46. Rimelig grei operasjon, men de sitter ikke helt fast når de klipses på, så jeg måtte gjøre det en gang til og legge litt gjengeteip imellom ringene og panelet for at det skulle bli stille. Kanskje like greit å gjøre det første gang så blir det mndre fingeravtrykk og støv i instrumentpanelet. http://www.bimmian.com/GRI/46 Her er linken til Bimmian sine ringer. Koster 40$ til E46, selv brukte jeg vanlig post som forsendelsesmåte og fkk dem etter en uke. Kostet ca. 30 kroner i porto og de var pakket godt inn i papp og polstret konvolutt. Blir mye billigere enn å kjøpe fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå