perkjetil Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ønsker som sagt å kjøpe interiør til e30 4dørs. Har fått forståelse for at skinn-interiør er kostbart og vanskelig å få tak i.. Er derfor interessert i omtrent hva som helst bare det ser noenlunde ut, fortrinnsvis blått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Har et strøkent baksete dersom du finner stoler som er like: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perkjetil Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Notert...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Har et blått interiør som jeg skal selge når jeg finner meg nytt! Meget strøkent! dårlige bilder da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perkjetil Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Veldig aktuelt! Hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 har et strøkent skinn interiør til 4 dørs som er mulig jeg skal selge. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Trenger du dørpanel og setene eller bare setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perkjetil Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 har et strøkent skinn interiør til 4 dørs som er mulig jeg skal selge. bud? Må nok se ann tilstand før jeg kan legge inn bud.. Legg gjerne inn bilder eller send på PM.. Trenger du dørpanel og setene eller bare setene? Siden det er blått så trenger jeg vel bare setene. Må nesten sammenligne det jeg har fra før for å se om det går å bruke bare setene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå