pedro Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Jaha ! oppskrift på tight og pressis styring mottatt Hvorfor er ikke dette komfortabelt å kjøre med? Min E36 er behagelig til småbil å være, men det er ikke for komforten jeg kjører den da Har to E34er og en E39 stv. til det bruket. Kjærring og tre unger og ei rotte i bur krever noe mer plass Her snakker vi vel om aktiv kjøreglede å eventuelt noe bane kjøring en fin sommerdag. Skal bruke B3en til og fra jobb på finværsdager, men ikke til familie/ tur kjøring og som handle trille. En parkeringsbulk i førerdøra 3dje dag jeg eide bilen var nok Synes egentlig E30 er en penere og morsommere bil, men med dagens årsavgifter er det grenser for hva som kan stå på skilt med kommunal lønningspose(selv om fruen holder halvannen bil). (Ikke helt vrang der da) Vurderer å se om bil/oppsett og fører er duganes i autoslalom også. Hadde vært artig å prøve, skjønt E36 er vel ikke optimal for bilslalom? Racerbil er det ikke uansett. Blir nok å bestille originalforstilling nå hvis ikke noe annet dukker opp. Siden jeg snakker om har originale 11 siffer 1 7osv. delenummer og ikke KOEDs egen WWW + 5 tall. Tips og hint mottas fortsatt med takk. Pedro.
LodeRunner Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Som nevnt, du kan laste ned pdf filen på alpina teilekatalog på koed, der står det jo alpina delenr. Og der er på 11 siffer
pedro Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Nå er det stort sett bare forstilling igjen som er manko. Tips? Pedro B3Alpina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå