Peders Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Er det noe som har tips om hva som kan ha skjedd her, eier var ute å flyttet bilen på formiddag i dag og i ettermiddag når han skulle å tippe ville ikkje den starte. Har prøvd med ein annen nøkkel tilfelle det kunne være noe med den og startsperren. Bilen er borti og tenner av og til men ikkje nok til å starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Starteren kansje?får du rullet den igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Starteren går som eit pisket skinn den så tror ikkje det er noe der. Er automat så kan nok ikkje draes igang. Vi har satt batteriet på lading til i morgen så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Starteren går som eit pisket skinn den så tror ikkje det er noe der. Er automat så kan nok ikkje draes igang. Vi har satt batteriet på lading til i morgen så får vi se. Ok det er kansje batteriet da..på min var det batteriet er ofte små bagateller som kan være vanskelig og finne ut av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techni Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Mulig batteriklemmen som ikke sitter godt. Hadde samme problem for 2 uker siden. Flere var innom å kjente på batterikabler, men de kjentes faste ut. Ike før jeg flyttet litt på batteri, så merket jeg + kabelen var løs. Det er jo kile i festet her og ikke noe du skrur fast for klemme. Viser seg at kileplaten var slit. Fikset det fort med en liten metallbit slik at den klemmer igjen. Trodde lenge jeg måtte ut med store summer for å få det fikset, men viste seg å være veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Kan det være batteriet når starteren går som bare det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Jeg hadde et uhell med min, var ute og kjørte, og døde plutselig. Det var bensinpumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 tror dette er vanlig,starteren går ekstremt fort,ingenting skjer,venter du en stund er alt som de skal være.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Tror det er bensinpumpa vi hører. Satser på det er bra til i morgen, batteriet er ivertfall oppladet til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det var slik min var, hører pumpen når man setter på tenning, men lite futt når man drar på starter. Bensinpumpe sier jeg. (Jeg kjøpte brukt, og har gått fint i 8 mnd nå) (Det er ikke batteriet når starteren snurrer som en helt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Dette er et spesielt tilfelle for BMW. Har hatt samme problem med min 523 en gang. Vet det høres merkelig ut, men det du må gjøre er å ta ut peilepinnen for oljenivå og ta av lokket for oljepåfyllinga. Så er det bare å starte opp. Du må kanskje "kjinne" ei stund, men den vil starte etter hvert. Fikk dette rådet på Kjell Strømme i Kristiansand, og trodde ikke særlig på det, må jeg inrømme, men det funket. Du bør også ha oppladet batteri selvfølgelig. Lykke til Jan Herstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Den har nok bare blitt sur (våte plugger) meget vanlig feil , hold gasspedalen helt i bunn mens du kinner så vil den starte når du har fått luftet ut av sylinderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Her kan jeg ta feil, men er det ikke nok elektronikk til at motoren ikke blir sur da ? Det er jo tross allt BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 uansett hvor mye elektronik det er så klarer det ikke å hindre att en motor blir våt, ellers hadde den ikke fått bensin og att den ikke blir ordentlgi varm når den kjøres får ikke elektronikken styrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Tenner den en gang i blant.... prøv kondensfjerner ... så enkelt var det på min engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå