Lex-Talionis Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Som topic, Hvis noen har filmer med lyd så er det bare bra Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det blir nice lyd av det, bråker heller ikke helt forjævli har det på min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Oki Noen som har lyd av det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ikke like biler som deg, men samme prinsippet. suse / freselyd som går av så fort du slipper gassen. Jævlig morsomt å kjøre med egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Har hørt en del 200SX med det, syns det høres helt jævlig ut! Kan hende det er kul lyd for de som kjører, men for oss som hører det så er det ikke akkurat en fryd for øret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 fri eksos på WG er gøy i 5 min, har hatt det selv. og det bråker noe så jævelig! så jeg skal aldri ha det mer, ikke hører på tenningsbank heller om det så skulle forekomme, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 bankediode ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Ok. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Prøver den i friluft først jeg,, Så får jeg sveise den inn i eksosen igjen hvis jeg blir lei av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Er ikke bilen godkjent med snurre, så er det jo og be om oppmerksomhet fra feil folk det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Ja sant det.. Men er vel bare på full gass at lyden kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Jeg laga kobling slik at jeg kunne skru på rør fra wg og inn på eksosanlegget, men den ble fort sveisa igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Jeg har i friluft på bmwen min.er musikk for ørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Diverse tilbake mld her gitt Men går for friluft i første omgang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Bare jeg som syntes det der hørtes helt forferdelig ut? : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå