Gå til innhold

BMW 318is Coupè -93mod -FK justerbart senkesett ankommet

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

trodde dette interiøret stammet fra M3 jeg :? ble ihvertfall fortalt det av selger... men er ihvertfall komfortabelt, med sidestøtter og er justerbart i alle retninger..

Liker mye bedre det nye rattet, original rattet er så stoort!!

Angående angeleyes så er noen bilder nye andre gamle. på di gamle bildene virker angel eyes på begge ringer i hver lykt, men etter som tiden har gått, så sluttet den ene ringen og lyse, og da kobla jeg ut på andre lykta også, slik at det ble likt begge sider :wink:

Sanden stammer fra biltema :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på tiden med en prosjekttråd! Du må få gjort ferdig bilen eksteriørmessig, så kan jeg kanskje være behjelpelig med å ta noen bilder :wink:

tja... er bare lakk som gjenstår, så er det kun å montere. og kjøpe meg noen finere felger etterhvert.

di gamle 18" ligger ute for salg nå..

du får kjøpe deg en bil, så får vi ta en photoshoot sammen rundt i bygda i slutten av mai eller noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vinterhjula på, og nye senkeskåler ligger på benken i garasjen :D

Lurer litt på om jeg skal kappe originalfjørene noen cm kortere enn di som står på nå(foran), bare for å prøve "grensene" litt :lol:

sliter forresten med en intens tikkelyd fra motor når den er kald, det er en tikkelyd som kommer og går, men gir seg ikke helt før motoren er varm! Det er noe som kom etter jeg var litt uheldig når jeg demonterte termostathuset, og registerdekselet, og fikk litt vann inn i motoren. har skiftet olje og filter 3 ganger etter dette, men ingen forandring med tanke på tikkelyd... Kansje jeg kjører med for tynn olje? eller kansje det er dysene som lager lydene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

blir jo gjort maasse med denne bilen. bedre enn da jeg hadde den stående ett halvt år i garasjen uten å gjøre noenting.

var det mye rust i gulvet? det må være dirtydicky som har plantet noe rust isåfall ;)

knallgode seter ihvertfall, spesielt når det er kaldt ute.. di som sto i bilen da jeg fikk den var helt oppspist av mus!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg fått hjem M3 bakfanger også, så nå blir det M3 styling rundt Baut :D

Shortshiften er så maksimalt kortet at girstangen tar i mellomaksling i 3.gir!

Var ikke så ille med rust i gulvet, men det som var er blitt tatt, og lagt i nye asfaltmatter..

sliter med vann i bagasjerommet, kommer inn masse vann ved lufteslusene bakom bakfangeren på hver side.. hver gang jeg spyler bilen for salt, så må jeg baki og øse utav vann fra hjulbrønnen, noe som er litt slitsom når jeg har ett fastmontert anlegg på ca 60kg baki der..

Diffen er heller ikke helt enig med meg lengre, uler og klunker. den har hatt sine bedre dager gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 2 weeks later...
Ja, vet hvertfall hvem du tok fargevalget ifra..

liker fargen på bilen din UTROLIG godt! så jeg kan nesten ikke vente med å få lakken på bilen!! det går en opel astra stv med samme farge her i bygda, men den kler den ikke i det hele tatt!

men denne fargen er vell egentlig ikke sååå forskjellig fra estorilblå? jeg hadde tenkt å ha estorilblå helt frem til jeg så bilen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har fått hjem ett FK justerbart senkesett, men lurer litt på hvordan jeg skal montere dette? hvor skal topplageret settes på?

I tillegg røk et kjølerør som ligger under innsuget, nye deler er bestilt, så i neste uke blir det demontering av innsug får å skifte dette kjølerøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...