Kobar Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 er èn stor skive som dekker hele fjøra, så er det en mindre skive som ligger oppå der ijen! spretter fjøra ut om jeg skrurav mutteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 du må presse sammen fjæra, av med mutteren oppå, på med fjærbenskåla og på med mutteren igjen... er jo ikke vanskelig i det hele tatt... trodde du var vandt til å skru litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 veldig fornøyd med senkesettet, men må nok ha spacere foran da jeg ikke engang fikk skrudd inntil hjulet lurer på hvor bred spacer jeg kan ha uten å bytte bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Mye jobb. men blir bra til slutt er AE ringene dine montert på innsiden av glasset sett utenfra? ser litt rare ut liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 var lettere å sette på justerbart enn originaldemperne egentlig. AE er montert litt for langt inni lykta, men de har gått i stykker så jeg har ikke AE i det hele tatt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå