Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehm... litt lite info kanskje. har du tenkt til å få ett verksted til å gjøre det? merkeverksted, eller f.eks mekonomen? skal alle foringer byttes?

skal du ha orginale eller powerflex foringer? e30? e36? e46?

Skrevet

Jeg tenkte å få det gjort på et verksted, men hvis det ikke er vanskelig å gjøre det selv så ? hadde tebkt å få gjort det billigst mulig. vet ikke hva som er billigst og best. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Er jo flere typer foringer foran da. stagstag foringer, og sitter foringer i bærebrua.

Vet ikke hvordan det er med E36/E46 men er vel noe det samme.. Delene er iallefall ikke dyre..

Sjekk Koed.no.

Gjør du det selv så blir det jo ikke dyr affære.

Skrevet
Jeg tenkte å få det gjort på et verksted, men hvis det ikke er vanskelig å gjøre det selv så ? hadde tebkt å få gjort det billigst mulig. vet ikke hva som er billigst og best. Noen som kan hjelpe?

sålenge du vet hva en skralle er så er det ikke den værste jobben. er jo mange foringer i forstillinga, så du må nok være litt mer spesifikk...

Skrevet

Jeg vet ikke hvilke foringer det er snakk om, fikk bare høre foringer fremme. Skal undersøke det. Ok, så det trengs ikke en hel hau med spesialverktøy for å få de skiftet?

Skrevet

Er nok snakk om bakfre foring til bærearmene fremme.

Dette kan du klare og bytte selv, ingen umulig oppgave, da har du fordelen at du kan velge hva slags type foring du ivl ha. Vi kan gjøre det enkelt og kalle det "standard" og "sport" foringer. Hvis du setter bilen på verksted og gir de "sport" foringer, så kan de ikke garantere jobben, men om de kjøper orginal del og gjør jobben, så får du garanti. Ergo, er dette kun snakk om en A til B bil, så sett den på verksted og få garanti. Vet du godt hva en skralle og en jekk og en eventuell presse er, så kan du gjøre jobben selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...