strålende Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Hva koster det å få dette gjort på merkeverksted/vanlig verksted?
Lex-Talionis Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Merkeverksted er vel fort 1000 kr timen det vel? Vanlig verksted ligger vel på rundt 500+moms. Iallefall her jeg bor. Kommer langt med et par lapper iallefall.
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 har du ikke noen kamerater som skrur litt? så investerer du i noen six packer øl, en haynes bok og de foringene som skal byttes. også kan dere slå ihjel noen timer i garasjen....
strålende Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 nå har jeg funnet ut hvilke foringer det er snakk om. bakre lenkearmsforinger H+V foran.
strålende Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Hehe kjøper det forslaget. vil gjerne gjøre det billigst mulig. hvilke foringer og hvor skal jeg bestille?
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hehe kjøper det forslaget. vil gjerne gjøre det billigst mulig. hvilke foringer og hvor skal jeg bestille? gsbildeler.no eller koed.no skaffer disse til deg. om du ringer til gs og sier hvilken foringer du trenger så sender de deg dem, det samme gjelder koed. tlf nummeret finner du på nettsidene dems. bilextra kan sikkert også skaffe deg disse, da bilextra har ett overraskende bredt spekter av bmw reservedeler....
Gjest Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Om du kjøper powerflex foringer trenger du ikke presse for å montere. Mao lettere å gjøre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå