strålende Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Jeg skal kjøpe meg bakrutesenker, men har sett at det er forskjell på coupe og sedan. passer ikke coupe-bakrutesenkere på sedaner? hva er forskjellen?
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 coupe bakrutespoilerene er kortere enn de på sedan på e46 ihvertfall.
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 det kommer vel ann på hvordan 3 serie du har. E30 passer vel på sedna og cupe. E36 og E46 vet jeg ikke med. men er ikke 100% sikker på E30 hller. men det står vel på nettsider du får kjøpt stylingen om det passer på cupe eller sedan?
strålende Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Jeg har en E36. Ok, så det er bare størrelsen det er snakk om. har sett på ulike nettsteder og jeg synes coupe-bakrutesenkeren ser finere ut enn sedanen. så hvis jeg kjøper en slik så vil den passe?
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 hviss det står at den er til cupe så passer den nok ikke på sedan.
Erik_S Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 He he liker klare svar Word Vet man ikke hva man snakker om, så ser jeg ikke vitsen med å poste et svar i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå