wabby Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Å få tak i billetter til AC/DC i Oslo nå er omtrent umulig. Og betale flere 1000 kroner er det heller ikke verd! Mitt forslag er da heller.... AC/DC i Hamburg!!! Jeg har regnet på det og en kjøretur fra kr.sand til Hamburg er raskere enn Kr.sand til Oslo. Vi er en gjeng har i Kr.Sand som skal til Hamburg på AC/DC og da lurer jeg på om noen andre i Bimmers er intr.? Dette er tanken: * Samle folk * Reise ned, oppleve Hamburg, Autobahn og AC/DC * Hjem igjen Dersom konserten lander på en helg så hadde en langhelg vært digg. Billettprisen i tyskland vil vel være ca 400,- vil jeg anta, men tenk 400-600 for å være sikker. Datoen er ikke bekreftet enda, men det er sagt mot midten av 2009. Vil anta at dette kan være i mai. Jeg har skrevet meg opp på intr. liste og får mail såfort en dato er lansert. Så hva sier dere folkens? Ræggetur til Tyskland, oppleve autobahn og et av verdens feteste rockeband? Og ikke minst så kan dere ta med dere masse øl og kjøtt hjem igjen.... for å ikke snakke om minnene.
Simpel Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Kan anbefale Hamburg varmt som konsertdestinasjon, ja ellers og. Var der på Iggy Pop for lenge siden, helt kjempe alt sammen. Må tenke på saken som vanlig. Mens jeg er sånn inn på anbefalinger må jeg nevne www.pollstar.com for konsert-dato og sted osv.
wabby Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Bruker www.eventim.de selv. Har bestilt derifra 2 ganger og får alt rekommandert hjem. Tenkte å kjøpe 10 billetter om jeg får lov når de blir gitt ut.
Cise Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Regn meg med på detta:P stressa som en gal for å få tak i billetter til oslo men ak nei:( så hadde ikke gjort meg noe å blitt med på detta:P vet du noe nærmere info når det er?
bjaa Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Jeg er lett med på en Hamburg tur for å oppleve ACDC! Fikk ikke billetter i Norge, skulle gjerne betalt en tusening eller noe for å få se de, men ikke faen om jeg støtter disse svartebørshaiene.. Var jo en tur på dbdrag em/vm der nede for noen uker siden, og er en fin tur å ta nedover. I'm in!
Anbefalte innlegg