Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å prøve få til et lite treff til sommeren her på Åndalsnes, vi trenger derfor litt hjelp av dere.

Først og fremst må vi finne en dato som passer flest mulig, helst en søndag da det ellers i uka ikke finnes plass.

Det bør heller ikke kræsje med andre større treff.

Og så må dere jo såklart dele dette med flest mulig :)

Tanken er noen timers samling i sentrum før de som vil blir med på kolonne opp trollstigen og eventuelt trollveggen.

Få på meninger folkens :)

Edit:

Treffet er nå satt til lørdag 20 Juni.

Dere som kommer bør ved overnatting ta kontakt med lokale campingplasser i god tid for å booke plass.

Selve møteplassen blir mest sannsynlig ved jernbanen, dette er ikke helt slått fast ennå.

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oppmøte/kolonne ifra Trollveggen/Horgheim --> noen runder eller 10 i sentrum --> og så opp Trollstigen...må jo være en flott tur :)

Blir hvertfall mange nydelige bilder som må bli tatt iløpet av den turen.

Skal hvertfall krysse fingeren på at det blir i en helg jeg har fri...

PS: obligatorisk med vannpumpesjekk før stigningen opp Trollstigen...snakker av erfaring på en M52-motor.

Skrevet

Jepp, trollstigen er ikke noen vei å tulle med ;) Verken med fart eller dårlige kjølesystemer :) Men nå må dere komme med forslag til en tid :) En eller anna plass i mai eller juni hadde vert fint, da godværet somregel melder seg :)

Sitter å fantaserer om maaaaaange blanke feite biler jeg nå ;)

Skrevet

Vi får se da om jeg har fått tatt lappen innen treffet. Hvis jeg har fått tatt den skal du se at jeg tar meg en tur. Tviler på at bilen får stå de første månedene etter at jeg har kjørt opp! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...