Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det lå en redbull boks eller noe under fronten på den blå'e E28'en ! Det ødela bilde! ;p

Men jeg kunne ikke bare gå bort å fjerne den for å få et bedre bilde! xD

Skrevet

Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg også. Ser ikke noen vits i å legge ut bilder fra selve treffet, da de er allerede godt representert.

Kan jo begynne med bensinlekasjen som ble oppdaget da vi kom til Drammen;

gp52rjuhhmai7u690huw.jpg

Da vi kom til Mjøndalen måtte noe gjøres, da hadde det gått 20 liter bensin på 10 mil. Vil rette en stor takk til "han" ved Statoilstasjonen i Mjøndalen. Han ordnet slange og slangeklemmer til ett midlertidig rep. Mens jeg holdt på med dette, fikk ungene gratis kakao. :-) Service av ypperste klasse, han tok ikke betalt for hverken deler eller verktøy. :-) Hjertelig takk... Midlertidig rep, som ikke holdt mål;

pehmt5rbb7ft6f7ghadp.jpg

Vel fremme i Åndalsnes, stakk jeg innom Tess og handlet 30cm bensinslange og 4 klemmer til drøye 100 kroner, deretter stakk jeg innom Europris og fant ei lita baufil til 24 kroner, den holdt akkurat til jobben, så var det bladet ferdig. :-) Lekasje stoppet;

dn2ny26pac5ojtizz0mw.jpg

Før jeg fikk skrudd på støtfanger igjen, ble vi overrasket av dette været. Pytt pytt tenkte vi og gikk å la vårs litt nedpå. Vel, det var ikke så lurt, for etter ca 2 timer på ryggen ble jeg vekket av fruen som mer eller mindre hysterisk ropte at alt av klær og andre gjenstander i forteltet lå å fløt rundt i en stor vanndam. Vi hadde satt teltet opp i ei lita søkke på området, og der samlet regnvannet seg. Nå var gode råd dyre og henvendte oss til resepsjonen ved Åndalsnes Camping, og fytti for en service vi fikk! Dem lånte oss ei campinghytte vederlagsfritt over natta, slik at vi fikk tørket opp alle eiendelene våre. Det var en lettelse å få gjort, siden vi tross alt er en familie på 2 voksne og 3 barn som hadde fått alle eiendelene våre "druknet". Men etter ei natt på hytte og fire runder med tørketrommel på campingen, var vi "back on track". Neste morgen flyttet vi teltet kun 3 meter og flyttet inn igjen... Tusen takk til Åndalsnes Camping, hyggeligere gjeng skal en lete lenge etter...

i8xyeqyjkyuurx3bqlxm.jpg

Og som dere skjønner, så rakk vi treffet. Fytti katta for en utsikt...

adgkflx8bd7ctrwgzdai.jpg

Bimmern'n koser seg i slike omgivelser...

76ud7mteucoiisay3gaw.jpg

Her er ett stemnigsbilde fra campingen, og godvær var det også. :-)

oh3ggbjfebpgoafp870x.jpg

På veien hjem bestemte vi oss for å ta en dag ved Hunderfossen Familiepark, og da ble det ett par netter på campingen der. Her er ett bilde av bimmer'n med "ekstra lasterom" på taket:-)

6p3dfnj6u75jk5k3ou9y.jpg

Igjen vil jeg rette en stor takk til gjengen i Åndalsnes som tok seg tid til å arrangere dette treffet. Det var kjempemorro. Vil ellers anbefale alle andre om dem får muligheten til å reise til Åndalsnes og Trollstigen om å gjøre det. Og som dere alle vet er jo BMW en kjøremaskin som elsker lange turer, så det er ingen unnskyldning at det er avstanden som hindrer dere. :-) Hadde også vært trivelig med litt flere bimmers.no på campingen. :-)

Vel, i denne skrivende stund holder jeg på å pakke om bilen, for nå går turen videre til Sverige og ett par dager på Liseberg. :-)

Takk for denne gang folkens...

Mvh fish m/familie

• 5 months later...
Skrevet

Det høres bra ut :wink:

I år måtte jeg nemlig tjuvstarte litt på selve Trollstigturen, for jeg måtte i et bryllup utpå ettermiddagen.

Da jeg var på vei hjem igjen, møtte jeg gjengen som var på vei opp, i sentrum :(

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Me fe ta å samle en jeng ei helg å prøve å lage t nokka t sommern igjenn!

Prøve å kansje lage det litt meir med matsalg å greier!

Snakke med ein campingplass å sette av ett område å litt sånn... men det fe me no komme tebake t!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...