Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet
Me fe ta å samle en jeng ei helg å prøve å lage t nokka t sommern igjenn!

Prøve å kansje lage det litt meir med matsalg å greier!

Snakke med ein campingplass å sette av ett område å litt sånn... men det fe me no komme tebake t!

Har tenkt tanken og foreslått den for andre, sjefen på bunnpris øran har så vidt jeg vet utstyr og tilgang på folk som kan styre grill, så han er det verdt å prate med :)

Angående camping så var Åndalsnes camping svært positive i fjor, men da ble det litt sånn på eget initiativ liksom :)

Men setter pris på at noen kan stille opp i år, jeg er jo dessverre syk og har svært lite energi for tida :(

• 3 weeks later...
  • Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

Enn jeg som var der denne helga uvitende om at det var Bimmers treff der da? Jeg og samboern bodde på samme camping som Fish også. han kunna komme å sagt ifra :lol: Neida, fra spøk til revolver. Håper det blir arrangert et nytt treff i disse omgiveldene. Da stiller jeg garrantert så lenge jeg vet det på forhånd :)

Skrevet

Er igrunnen bare å lage en ny tråd det! Noen som vil ta på seg det? Ingen prob at jeg kan lage en tråd. Men da blir bare heilt enkelt fra min side. Møter der å der, kjører derfra til dit...done deal. Gidder ikke å ringe rundt høre med campingplass å slike ting.

Sååå.....enn ny tråd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...