Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

enda lenger enn på 3,0 ?

er jo skyvd lenger bak på 3.0 enn på standard 3-serie også så da må det jo begynne å utgjøre litt :)

Skrevet
jepp... de på 3.2 er skjøvet lenger bak... slikt at hele fjær/demper systemet legges mer bakover...

Feil :) Det er 3.0 foringene det, jeg har de selv på min bil.. 3.2 foringene er like som org. e36 foringer, bare at de er massive, og ikke eksentriske som 3.0.

Oppsettet med stivere foringer og E30 bærearmer er en meget brukt mod på E36 ja.

Powerflex på min forrige bil:

IMG_6210.jpg

Skrevet
jepp... de på 3.2 er skjøvet lenger bak... slikt at hele fjær/demper systemet legges mer bakover...

Feil :) Det er 3.0 foringene det, jeg har de selv på min bil.. 3.2 foringene er like som org. e36 foringer, bare at de er massive, og ikke eksentriske som 3.0.

Oppsettet med stivere foringer og E30 bærearmer er en meget brukt mod på E36 ja.

Powerflex på min forrige bil:

IMG_6210.jpg

men hvorfor gikk 3.2 m3'n bort fra eksentriske topplager, er det ikke 3.0 topplager så bra som det høres ut som eller har 3.2 m3'n noe annen mod som kompenserer for at den ikke har eksentriskt topplager ?

Skrevet

dr_snurre... vi snakker om topplager... ikke bærearmslager ;-)

bare snurre som surrer ole ;-) hehe...

btw, thomas, er det standar e30 bærearmer eller m3?

skal kjøpe de selv ser du ;-)

Skrevet

ser jo sånn ut 3.0 topplagret også, satte på det på 325'n jeg hadde.

men ser kanskje ut som at 3.2 t.lagret er mer eksentrisk enn 3.0 lagret, men begger er i allefall eksentriske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...