Gå til innhold

VS: Påkostet 2007 mod. BMW 525iA M-sport

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Til tross for at årstiden og økonomien blant folk gjør det ugunstig å selge bil, lufter jeg likevel tanken...

Fullstendig annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15448090

Mer info om bilen finnes i dens tråd her på forumet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68935&start=0

Det bemerkes at bilen bare vurderes solgt. Bilen trenger ikke selges, så skambud ønskes således ikke.

Interesserte kan kontakte meg på tlf. 913 24 362 eller sende PM.

hq6xaepd1c8vjt35stwi.jpg

ltmfym1cy2kj5hhwgn62.jpg

hblbb552sp7omt8sjgq4.jpg

emi1nhdgzlfam774l3wj.jpg

22ri5hdn37pj5m62wvp1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg må bare si det jeg også: Sykt, sykt pen bil. Synd å selge :)

Da er det nok fra meg.

Tusen takk for det :) Bilen er blitt veldig pen å se til, så jeg ville ha vært fortvilt dersom jeg måtte selge den. Heldigvis har jeg muligheten til å beholde den - noe det godt kan hende at jeg gjør :)

Har forresten noe artig på lur til deg, Torek; et bilde av bilene våre sammen. Jeg var selv interessert i 325'a di da Patrick skulle selge, men kom til at det ble for råflott å ha tre biler (derav to "pyntebiler"):

Bilde_230.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten noe artig på lur til deg, Torek; et bilde av bilene våre sammen. Jeg var selv interessert i 325'a di da Patrick skulle selge, men kom til at det ble for råflott å ha tre biler (derav to "pyntebiler"):

Hey!! :) Arti!

Nei, kan skjønne det hadde blitt litt i overkant..hehe. Jeg er veldig fornøyd iallefall.

Lykke til med salg da, hvis du virkelig vil bli kvitt gliset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer deg etter lottotrekkingen på lørdag :lol:

Den ser veldig fin ut ja :)

Det er bare å ringe, hehe ;)

Du vet du kommer til å angre deg blå om du selger, så hvorfor utsette seg selv for det :)

Men om lottokupongen slår inn så kommer jeg på besøk :)

Vet igrunn at jeg blir å angre meg litt dersom det blir salg.. :roll: Men jeg tenker jo å erstatte den med noe annet, så tapet blir vel alt i alt neppe så stort.. :)

Hey!! :) Arti!

Nei, kan skjønne det hadde blitt litt i overkant..hehe. Jeg er veldig fornøyd iallefall.

Lykke til med salg da, hvis du virkelig vil bli kvitt gliset ;)

325'a var jo uhyre strøken, sett i forhold til alder og km.-stand. Du har nok en av Norges klart peneste, originale ikke-resturerte E30'er i den :)

Nybilpris og all "styling", så er du jo nesten oppe i det ein brukt M5 koster..!

...men i forhold til bruktbilprisen jeg har satt så ligger den en god halvmillion under prisen på en brukt M5 :) Alt som gjelder bil koster dessverre blod her i Norge :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325'a var jo uhyre strøken, sett i forhold til alder og km.-stand. Du har nok en av Norges klart peneste, originale ikke-resturerte E30'er i den :)

Ja, men nå har den nylakkerte framskjermer, front og panser :)

Framskjermer og panser pga. steinsprut og front pga. at jeg dulta litt borti rumpa på en bil(hadde tenkt å lakkere fronten anyway, men likevel) som resulterte i at støtfangeren ble litt stygg.

Men NÅ har jeg ødelagt denne tråden med nok sprøyt. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybilpris og all "styling", så er du jo nesten oppe i det ein brukt M5 koster..!

Sant.

Men dette var en konge bil. Nydelig. :D

Dette blir jo irrelevant i forhold til salget, men jeg skjønner ikke hvordan dere kommer frem til dette? Å sammenligne nybilprisen på min bil + påkostningene blir jo galt, når det nesten er to år siden min ble registrert. En brukt E60 M5 kostet da ca. 1,5 mill. Regnestykket deres blir jo derfor helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant.

Men dette var en konge bil. Nydelig. :D

Dette blir jo irrelevant i forhold til salget, men jeg skjønner ikke hvordan dere kommer frem til dette? Å sammenligne nybilprisen på min bil + påkostningene blir jo galt, når det nesten er to år siden min ble registrert. En brukt E60 M5 kostet da ca. 1,5 mill. Regnestykket deres blir jo derfor helt feil.

JEG mener ikke at du kommer oppe i det en brukt M5 koster, jeg mener bare at det er litt for mye penger for en 525.

MEN, dette er da en nydelig eksemplar av en E60, så jeg skjønner jo litt av hvorfor prisen er slik den er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...