caaatooo Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Bumpidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Buuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Bumpidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Bump Nedsatt pris i disse finanskrisetider; 619.000,- Regner igrunn med å ikke få solgt bilen (i alle fall ikke til en noenlunde fornuftig pris), så da beholder jeg den like greit - med mindre noen gir meg et greit bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 er ikkje lett å få solgt e60 for tiden virke det som, ka senke sett har du? viske så den er lav og fin. eg har super sport coilovers men får den ikkje langt nokk neg pv fjæra tar i felgen framme viss er skrur den langt nokk ned:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 er ikkje lett å få solgt e60 for tiden virke det som, ka senke sett har du? viske så den er lav og fin. eg har super sport coilovers men får den ikkje langt nokk neg pv fjæra tar i felgen framme viss er skrur den langt nokk ned:( Skal gå greit å få den solgt hvis jeg "stamper" den, men det ser jeg ikke helt vitsen med når det både liker bilen og ikke trenger å selge den.. Lysten etter noe nytt (evt. å betale ut lånet) er ikke så sterk at jeg kvitter meg med den for alt i verden.. Har H&R coilovers. Disse kan senke (lovlig) opptil 70 mm foran og 60 mm bak mener jeg, men det er enda mer å gå på. Du skal kunne senke like mye, om ikke mer med Supersport sine coilovers. Det er nok innpresset på felgen din som er litt feil, ved at den bygger for mye innover. Du kunne jo prøvd montere noen små spacere foran, slik at hjulet kommer lengre utover mot framskjermen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 er ikkje lett å få solgt e60 for tiden virke det som, ka senke sett har du? viske så den er lav og fin. eg har super sport coilovers men får den ikkje langt nokk neg pv fjæra tar i felgen framme viss er skrur den langt nokk ned:( Jeg måtte montere 5mm spacer på min E60 for å få skrudd den nok ned foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 du kan jo ta ta 325en min i innbytte så kan æ ta alle jobbene før dæ i nån år fremover hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 du kan jo ta ta 325en min i innbytte så kan æ ta alle jobbene før dæ i nån år fremover hehe Hehehe! Ja, vi får finne en løsning på det Har dere mye å gjøre på verkstedet før jul? Bilen har begynt å mase om at det snart er et år siden sist service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 joda er nesten alt før mye! har hålt på med en 735i bytta kam og løftere og slipt ventil seter osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 joda er nesten alt før mye! har hålt på med en 735i bytta kam og løftere og slipt ventil seter osv.. Var styggelig redd for at dere hadde nok å gjøre, ja.. tror kanskje jeg venter med servicen til nærmere jul. Får ringe å bestille time i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 eg har spacer framme 5mm men har 9.5toms felg og da, har 18mm spacera bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Da må du space mer.. Grom kjerre forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 joda er nesten alt før mye! har hålt på med en 735i bytta kam og løftere og slipt ventil seter osv.. Var styggelig redd for at dere hadde nok å gjøre, ja.. tror kanskje jeg venter med servicen til nærmere jul. Får ringe å bestille time i morgen kordan service er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg