Gå til innhold

VS: Påkostet 2007 mod. BMW 525iA M-sport

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, F10 blir betegnelse på neste gen 5'er. Med ESS beviser du nok engang at du er gal! :P

Hadde vært moro å se hva slags priser vi hadde fått dersom vi hadde bestilt ny bil og tatt innbytte likt hos en BMW forhandler.. :wink:

Tror det kunne blitt en morsomt bil med ESS kompressor.. vil anslå at den ville hatt +/- 340 hk da ;) Men når det ikke er utviklet kompressorsats til denne bilen, og de heller ikke planlegger å få det gjort i løpet av sommeren, så vil ikke noe slikt bli montert mens jeg er eier av bilen i alle fall.

Som en pekepinn på innbyttepris fikk jeg like etter påske innbyttepris på kr. 525.000,- hos Trondsen Bil i Tromsø. Bilen var da kjørt knappe 29.000 km. I forhold til innbytteprisen kunne jeg bygge bilen tilbake til original (originalt understell, eksos, speil, felger, etc.), noe de i utgangspunktet anså som en fordel i forhold til videresalg, siden den hovedsakelige kjøpergruppen på en slik bil er godt voksne folk uten interesse for slike påkostninger som er gjort på bilen. Dette betinget imidlertid kjøp av ny bil hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil mann, har du noe sans for m3 eller? :)

Kan være aktuelt, men det blir i utgangspunktet en for gammel bil.. :)

Har du noen bilder av den? Km-stand? Utstyr? Prisantydning?

bare 7 år gammel, startet så vidt på barneskolen :D

bilen er på service nå, og skal ta noe siste finish på den, får den tilbake imorgen eller på mandag. sender deg mer info og nye bilder når den er tilbake. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil mann, har du noe sans for m3 eller? :)

Kan være aktuelt, men det blir i utgangspunktet en for gammel bil.. :)

Har du noen bilder av den? Km-stand? Utstyr? Prisantydning?

bare 7 år gammel, startet så vidt på barneskolen :D

bilen er på service nå, og skal ta noe siste finish på den, får den tilbake imorgen eller på mandag. sender deg mer info og nye bilder når den er tilbake. :D

Høres bra ut! Da venter jeg på info :) Kan sende deg e-postadressen min på PM.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...