Bakmål Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Opp, ingen bud??? sjanse for felger til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Sommer og vinter dekk til E36 har nesten kliss nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Felger og dekk til E364 x Orginal BMW E36 Felg 71 x 15 IS 47 BMW 1180447-1 Hull diameter 5 x 120 Dekk Continental ContiEcoContact EP 185/65 R 15 Bra med monster igjen. Har ogsa et sett 4 Orginal svarte stal felger til E36 Med continetal pigg fritt Org. dekk storrelse Bra dekk, nesten nye Ingen bilder Felger og dekk star i Barum, ma hentes Kristian Kan jeg kjøpe bare "monster"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Hvis du sjekker grundig nok sa ser du at det mangler faktisk en rekke bokstaver. Faktisk alle de sar norske bokstavene. Ettersom jeg bor UK skulle det vare lett forsta at jeg muligens har en PC med UK keyboard? kjop heller felger av meg en a mobbe PC'n min for sine manglene norske kvaliteter Felgene ma bort, eller sa gir jeg dem til naboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Oppsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Æ skrives AE Ø skrives OE Å skrives AA så slipper man missforståelser. en liten gratis BUMP ble det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå