PenguiN- Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 hei! Jeg har i det siste sett at mange amerikanere kobler om på ett vis slik at blinklysene forann konstant er på..slik at di fungerer som kjørelys (ikke nærlys)...dette er gromt og litt annerledes.. er det noen måte jeg kan gjøre dette på og kan det forklares slik at det er mulig å gjennomføre for en lite teknisk fyr? Vært fint å koble slik at når jeg hadde på kjørelysa så lyste kun blinklysene MEN når jeg gikk over til vanlig lys så lyste di ikke og i tillegg fungerer blinklys funksjonen...er dette mulig? vanskelig? noen som har prøvd? thanks
PenguiN- Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 hehe jeg mener å huske det ble slik jeg vil nå når jeg tok ut parklyspærene, haha!!, men da fungerer jo ikke blinklysene som blinklys når jeg rører blinklyshåndtaket!? (for lat til å gå ut å teste)
PenguiN- Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 prøvde å ta ut parklyspærene..ble ikke noe varsel forann om at pærer var "defekt" eller lys i blinklysene konstant..
Deep Dish Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 prøvde å ta ut parklyspærene..ble ikke noe varsel forann om at pærer var "defekt" eller lys i blinklysene konstant.. Huff da... Så du gikk hele veien ut, åpnet panseret og tok ut pærene helt uten nytte.!!!? Hørtes slitsomt ut.! Neida.. Du får borre ett ekstra hull inn til blinklyset, montere en 5w pære og strekke ledninger fra parklyset.! edit:skriveleif
Scampi Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Husk forøvrig at det hender onkel blå er lite glad for dette.
mutexA Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Dette var gjort på delebilen jeg henta i sverige. Eneste forskjellen, ift det du sier er at de lyste uansett modus på lysbryteren. Men de blinket, ved bruk av blinklys. Det er jo en E34 da, men jeg kan sjekke hvordan dette var koblet neste gang jeg er ute å skrur på'n.
PenguiN- Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 ja, parklysa lyser jo uansett lysmodus, så det blir vel det som blir løsninga...men, når jeg brukte diodepærer fikk jeg lys i blinklysa og feilmelding på dash...men ikke når jeg bare trakk ut pærene..hm..
Bmwfanatic Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Syns dette ser klovnete ut jeg, hehe..! alle tror bare att du har defekte parklyspærer uansett
mutexA Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 hehe.. Tenkte det, skal se hva jeg finner da vettu
AlXz Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Van'n hadde noe lignende Blinklys (+ markeringslys langs siden) lyste konstant. Ved blinklys lyste dem ikke lenger fremme og på siden, men da blinket dem istede. Var sammenkobling av flere rele-er.. Men er jo mange måter å få til dette på. Og flere lys/blink alternativer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå