Kaat Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Hei Har fått en tikkelyd ifra motorn.. trodde først det var ventilene som måtte justeres, men når jeg begynner å lytte etter lyden, høres det mer ut som det er fra dysene... kan dette stemme? Og hva kan gjøres med det? mvh kim
Disaster Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 He he Alle fra Bjerkvik er Kåt Kommer derfra selv
PenguiN- Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Æ e godt kjent i di trakten, og desverre kan ikke det samme sies om bjerkvik jente
Disaster Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Æ e godt kjent i di trakten, og desverre kan ikke det samme sies om bjerkvik jente Hæ E gnistn vækk
Kaat Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 haha satans kødda:P står bare for navnet mitt:P også var det opptatt så måtte legget til en "a". Men over til spørsmålet, noen som vet?
PenguiN- Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Kjenne vel ikkje michael akselsen og preben engere? va i forsvaret med di guttan! en satans gjeng, når det gjeld spm så har æ lite peiling ;P
Disaster Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 HeiHar fått en tikkelyd ifra motorn.. trodde først det var ventilene som måtte justeres, men når jeg begynner å lytte etter lyden, høres det mer ut som det er fra dysene... kan dette stemme? Og hva kan gjøres med det? mvh kim Du finner en tråd om dette her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... 5i&start=0
Kaat Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Var vel noe av det mest useriøse tråden jeg har lest her inne det da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå