Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Nokken som har ei nakkepute som denne for salg? Er serdeles intressert!

drhk7mbz9had5y35nrdh.jpg

hei :D fant tråden din , Ser bra ut detta :D Har foresten nakkestøtte og en m- teck stol i deler vist du er interisert :D:D

Haloys=) Der var du ja! Pokker, fekk akkurat nakkestøttene i posten idag, elles hadde det vorte enklare å handle utan frakt og styr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk denne BKF'en av ein kar som skulle ribbe ein 325ix her på forumet før jul. Rekna seff med at ix har ix-BKF, men dette var den vanlege.. :evil:

Spørsmålet er då, var ix levert med fleire typar BKF? Koffor var dei i det heile tatt ulike?

es1egwn1tl85y4xqwthx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lite oppdatering her om dagen. Lite intressangt å nevne. Har sveist på nye radiatorfester (fra facelift) for å få m50 radiator til å passe. Ellers holder eg på med høgre jekkfeste framme, som såg noko råttent ut.

Skulle gjerne hatt eit bilde av nokon med orginal M3 for å sjå ka som skal til for å feste batteriet bak. Ser der er ein hake for å feste minus polen, men korleis ser det elles ut? Skal der sveisast inn fleire fester? Veit at M3 har anna plassering på jekken bak, ønsker også bilde eller forklaring på dette.

Takkar for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite oppdatering her om dagen. Lite intressangt å nevne. Har sveist på nye radiatorfester (fra facelift) for å få m50 radiator til å passe. Ellers holder eg på med høgre jekkfeste framme, som såg noko råttent ut.

Skulle gjerne hatt eit bilde av nokon med orginal M3 for å sjå ka som skal til for å feste batteriet bak. Ser der er ein hake for å feste minus polen, men korleis ser det elles ut? Skal der sveisast inn fleire fester? Veit at M3 har anna plassering på jekken bak, ønsker også bilde eller forklaring på dette.

Takkar for tips!

Ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var litt av drømmen oppfylt. Kjøpte denne bilen av M3 Yngve her på forumet, og fekk den frakta gjennom eit lokalt transportbyrå fra Larvik til Førde forrige fredag.

Dette er ein 320i 84 modell, total ombygd karrosserimessig til M3. Skjermer og C-stolpe er av stål og skifta av opprettar. Orginale fangara samt sideskjørt fulgte med.

Bilen manglar motor, gear, diff, interiør (nyleg innkjøpt), skikkelig understell samt en stor porsjon kjærleik og masse duppedittar.

Planer for bilen frammover er å samle inn alt av deler som manglar, der hovedpri vil bli motor og understell, etter dette kjem det lakk. Ser for meg å få godkjent bilen med ein M50 motor.

Brukt M3 interiør vart henta i Bergen forrige veke, dette skal eg trekke opp i skinn to farget svart med rødt i midten, synest dette vil kle bilen som i framtida vil bli svart blank.

Største minus så langt (veit der er uenighet) på bilen er at der manglar takluke, ingen e30 uten vippen på taket. Til helga kapper eg tak av en delebil med soltak, så da starter jobben med å skifte takplate.

Sålangt har eg ikke gjort anna enn å skrape techtyl og støydemping. Plenlegg å få snudd bilen opp-ned for å få renska alt av overflaterust og techtyl, for så å lakkere den i bilens farge under.

Har lagt ved nokre bilde frå salgstråden, då eg ikke har fått tatt noken sjølv endå.

Setter stor pris på innspill og tips om deler dere ser jeg kan ha behov for!

Flere bilde kjem fortløpande.

n97kq54tn7cvye6s9qea.jpg

3scfmedcwje5o9ebqcjq.jpg

syomda2p7yb6k9qp0jyf.jpg

27wzqg5zly9ugilh2ydf.jpg

jfhyyhtph6cs5z1qqjcg.jpg

Gamle bilen til en kamerat av meg i Porsgrunn det her, Thomas. Morsomt å se den blir gjort ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen til en kamerat av meg i Porsgrunn det her, Thomas. Morsomt å se den blir gjort ferdig...

Tøft! Har han profil her innpå? Noken gode historier å fortelle? Var det han som fekk den bredda, eller er dette tilbake til Harte-motor tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...