G-RACING Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Taket komt på: Ny frontkasett: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Nokken som har ei nakkepute som denne for salg? Er serdeles intressert! hei fant tråden din , Ser bra ut detta Har foresten nakkestøtte og en m- teck stol i deler vist du er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Nokken som har ei nakkepute som denne for salg? Er serdeles intressert! hei fant tråden din , Ser bra ut detta Har foresten nakkestøtte og en m- teck stol i deler vist du er interisert Haloys=) Der var du ja! Pokker, fekk akkurat nakkestøttene i posten idag, elles hadde det vorte enklare å handle utan frakt og styr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Fekk pakke i posten idag, 2 nakkestøtter nordafra: Brakettane til nakkeputer bak bytta eg til meg igår: Kjekt putle arbeid i stova i Bergen i saknet etter bilen heime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Nokken som kan være behjelplige med å få laga ei plate som denne? Har stålet, men treng hjelp til å få pressa profilane. Helst i Bergen - Førde området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Fekk denne BKF'en av ein kar som skulle ribbe ein 325ix her på forumet før jul. Rekna seff med at ix har ix-BKF, men dette var den vanlege.. Spørsmålet er då, var ix levert med fleire typar BKF? Koffor var dei i det heile tatt ulike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 er forskjell på facelift og pre-facelift trur jeg. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Noken som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Noken som kan bekrefte dette? Den der er hvertfall ikke den lille som skal stå i nor du skal bytte til en motor som krever mindre bkf, feks m50. åå jaa ix facelift å pre-face har ulike bkf, en har liten og den andre har stor ( som den på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Okei, då har vi det! Var sikker på alle modellar ix hadde liten type. Får bruke skims på venstre motorfeste då=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Lite oppdatering her om dagen. Lite intressangt å nevne. Har sveist på nye radiatorfester (fra facelift) for å få m50 radiator til å passe. Ellers holder eg på med høgre jekkfeste framme, som såg noko råttent ut. Skulle gjerne hatt eit bilde av nokon med orginal M3 for å sjå ka som skal til for å feste batteriet bak. Ser der er ein hake for å feste minus polen, men korleis ser det elles ut? Skal der sveisast inn fleire fester? Veit at M3 har anna plassering på jekken bak, ønsker også bilde eller forklaring på dette. Takkar for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Blir nok bra dette, gleder meg til sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Lite oppdatering her om dagen. Lite intressangt å nevne. Har sveist på nye radiatorfester (fra facelift) for å få m50 radiator til å passe. Ellers holder eg på med høgre jekkfeste framme, som såg noko råttent ut. Skulle gjerne hatt eit bilde av nokon med orginal M3 for å sjå ka som skal til for å feste batteriet bak. Ser der er ein hake for å feste minus polen, men korleis ser det elles ut? Skal der sveisast inn fleire fester? Veit at M3 har anna plassering på jekken bak, ønsker også bilde eller forklaring på dette. Takkar for tips! Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Då var litt av drømmen oppfylt. Kjøpte denne bilen av M3 Yngve her på forumet, og fekk den frakta gjennom eit lokalt transportbyrå fra Larvik til Førde forrige fredag. Dette er ein 320i 84 modell, total ombygd karrosserimessig til M3. Skjermer og C-stolpe er av stål og skifta av opprettar. Orginale fangara samt sideskjørt fulgte med. Bilen manglar motor, gear, diff, interiør (nyleg innkjøpt), skikkelig understell samt en stor porsjon kjærleik og masse duppedittar. Planer for bilen frammover er å samle inn alt av deler som manglar, der hovedpri vil bli motor og understell, etter dette kjem det lakk. Ser for meg å få godkjent bilen med ein M50 motor. Brukt M3 interiør vart henta i Bergen forrige veke, dette skal eg trekke opp i skinn to farget svart med rødt i midten, synest dette vil kle bilen som i framtida vil bli svart blank. Største minus så langt (veit der er uenighet) på bilen er at der manglar takluke, ingen e30 uten vippen på taket. Til helga kapper eg tak av en delebil med soltak, så da starter jobben med å skifte takplate. Sålangt har eg ikke gjort anna enn å skrape techtyl og støydemping. Plenlegg å få snudd bilen opp-ned for å få renska alt av overflaterust og techtyl, for så å lakkere den i bilens farge under. Har lagt ved nokre bilde frå salgstråden, då eg ikke har fått tatt noken sjølv endå. Setter stor pris på innspill og tips om deler dere ser jeg kan ha behov for! Flere bilde kjem fortløpande. Gamle bilen til en kamerat av meg i Porsgrunn det her, Thomas. Morsomt å se den blir gjort ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Gamle bilen til en kamerat av meg i Porsgrunn det her, Thomas. Morsomt å se den blir gjort ferdig... Tøft! Har han profil her innpå? Noken gode historier å fortelle? Var det han som fekk den bredda, eller er dette tilbake til Harte-motor tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå