PitchBlack Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Heisann gutta! i tidsrommet 6nov-10nov har jeg hatt inbrudd i min garasje i flisa. Det ble da stjålet en nyrenovert motorblokk og en girkasse. Motorblokka er en 86 modell 325blokk type m20b25 som er lakkert matt svart, med glassblåste motorfester, det sitter en pose rundt oljesil og den har et par skjønnhetsfeil som er lagget med vilje med lakkeringa for at den skal være lett gjennkjennelig! Girkassa er en getrag kasse, har ikke så mye info om denne, men den har et par slitasjeskader som er lett gjennkjennelige! Hvis noen av dere blir tillbudt noe av dette for en billig penge i løpet av de neste dagene vil jeg sette stor pris på en pm med litt info, og eventuelt et bilde! Jeg kan også nås på 95001981! All hjelp motas med stor takk. Mvh Mr pitchblack
Lex-Talionis Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Fysj for noen folk.. Skulle faen meg satt ballene dems i ei skrustikke. Lykke til med å finne igjen motoren din
PitchBlack Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Fysj for noen folk..Skulle faen meg satt ballene dems i ei skrustikke. Lykke til med å finne igjen motoren din Kulehammer og knoker fungerer også veldig bra =) takk takk, håper jeg får no navn eller info snart.
Mr.Silver Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Noen som skulle hatt litt opplæring i normal folkeskikk ja skjønner jeg!!
PitchBlack Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Hadde politiet her i dag, og siden alt var forsvarlig innlåst så får jeg vel igjen på forsikringa etter det dem fortalte. Har også fått litt ledetråder, så har litt og gå etter. Ta kontakt hvis du/dere hører noe. takk
Gjest Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Legg ut bilder av motoren, lettere å identifisere i tilfelle den havner tilsalgs på nettet en eller annen plass.
316 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hvor i Hedmark? Er en nabo av meg som har forsynt seg med litt av hvert opp gjennom årene, hvertfall... Men det er så mange av disse idiotene, så det er ikke lett å vite.
PitchBlack Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 bilder finnes på bilforumet.no http://www.bilforumet.no/3-serien/10793 ... yveri.html
oddis Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Forjævlig surt detta. Når slike ting skjer burde du tenke tilbake.. -Har du eksponert delene dine for andre? -Har du fortalt andre om det? -Hvem har du hatt kontakt med? -Hvem skulle ønske å stjele dette? -Var innbruddet proft gjennomført, i den grad det kan sees. (På dører, hengelåser osv). Jeg har fått paranoidinnfeksjon for mange år siden, og fører slavisk opp alle som setter beina sine innenfor garasjeporten min + de jeg forteller om det. Kjenner mange i BMW miljøet i Solør og omegn, så skal si ifra hvis jeg får noen mistanker... Man kan jo ganske sikkert konkludere at dette er unge folk med trolig BMW interesse. Jeg har vansker for å se at voksne med BMW ineteresse har behov for å stjele noe sånt. Dessverre ender nok blokka opp i et motorrom, i en annen farge. Ikke uten grunn at mange får frest inn initialene sine i delene nå om dagen.. Edit: Ser nå at det ligger endel bilder på Bilforumet... Hvis det er noen som kjenner deg, og ser disse bildene OG vet hvor du bor, kan jeg skjønne at du har blitt frastjålet dem. Trodde du var fra 'Næs' jeg. Mener å huske deg fra Vikingskiptreffet for noen år siden..
Rapid Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Auch, den er kjip. Skal holde øyne og ører oppe Noen spesielle detaljerte bilder som du har?
PitchBlack Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 I dag kl 11.10 hadde vi faen meg folk her igjen! i dag fikk jeg tatt bilde av kødden!
PitchBlack Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Forjævlig surt detta. Når slike ting skjer burde du tenke tilbake.. -Har du eksponert delene dine for andre? -Har du fortalt andre om det? -Hvem har du hatt kontakt med? -Hvem skulle ønske å stjele dette? -Var innbruddet proft gjennomført, i den grad det kan sees. (På dører, hengelåser osv). Jeg har fått paranoidinnfeksjon for mange år siden, og fører slavisk opp alle som setter beina sine innenfor garasjeporten min + de jeg forteller om det. Kjenner mange i BMW miljøet i Solør og omegn, så skal si ifra hvis jeg får noen mistanker... Man kan jo ganske sikkert konkludere at dette er unge folk med trolig BMW interesse. Jeg har vansker for å se at voksne med BMW ineteresse har behov for å stjele noe sånt. Dessverre ender nok blokka opp i et motorrom, i en annen farge. Ikke uten grunn at mange får frest inn initialene sine i delene nå om dagen.. Edit: Ser nå at det ligger endel bilder på Bilforumet... Hvis det er noen som kjenner deg, og ser disse bildene OG vet hvor du bor, kan jeg skjønne at du har blitt frastjålet dem. Trodde du var fra 'Næs' jeg. Mener å huske deg fra Vikingskiptreffet for noen år siden.. Har bodd her i 3 mnd. ikke en kjeft herifra vet hvor jeg bor. og kamerata mine slet med å finne veien selv om dem viste hvor det var. du finner ikke huset eller gateadresse med gps heller.
E36Cab1 Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Lite intelligent tjuv ettersom han raidet samme plassen med kort mellomrom,eller er det en helt annen tjuv tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå