Gå til innhold

Erfaringer med FK Higsport.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med det senkesettet? Har montert det, og har 1cm igjen og justere bak, og den er VOLDSOM høy. Den er høyere enn en orginal E46.

Det kan justeres fra 40 - 70mm.

Hvis jeg har 1cm igjen og justere, er ikke bilen da senket 6cm?

Highsport=hevesett eller? :roll:

Skrevet

Jeg var ute for det samme med et senkesett fra KW(dempere og fjærer). Det skulle senke 60/40, men det ble 60/-20. Måtte ha 2 svære karer i baksetet for å få riktig høyde. Da jeg klaget min nød fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde fått det jeg skulle ha. Prøvde å sammenligne de gamle fjærene med de nye og kom frem til at de nye var kortere enn de gamle. Ble ikke klok på det. Eneste jeg kan forstå er at det måtte være feil motstand i fjærene.

Har du sammenligna lengden på dine gamle og nye?

Hvis det er feil motstand i fjærene skal vel bilen bli litt spretten over fartshumper?

Nå var ikke dette noe særlig til hjelp for deg da, men du er hvertfall ikke den eneste som har opplevd lignende.

Skrevet

Jeg var ute for nesten det motsatte på en audi jeg har :lol:

Kjøpte Cobra Coilovers til den, der har jeg ca 6cm igjen å justere ned framme, men allerede nå så tar fronten nedi asfalten nesten 8)

Skrevet

Har nå justert den helt ned bak, og hallveis fram. Er fortsatt for høy bak syns jeg. Så til sommeren blir det nok varming/kapping av fjærene for og få riktig høyde. Takk for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...