Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Som rykende fersk BMW-eier, er jeg keen på å vise litt av bilen her på forumet.

Bilen er en 94-mod M3, rulla i både Italia og Tyskland før den kom med et skip til Bjørgvin...

Selv om bilen er 14 år så ser den umåtelig bra ut. Interiøret virker nesten ubrukt, og med få unntak er den oxo meget fin i lakken. Vil tro kanskje den er opplakkert for jeg har aldri sett et såpass gammelt panser med så lite steinsprut!!!

ln8r5zu5ouqa9u7izp4k.jpg

alsgoyeo9lwhszttkl6q.jpg

Mer vil komme...

\:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal prøve å kjøre pent. Bilen blir vel for det meste stående innedørs i vinter.

Burde vel laget en lang "to do" liste. Men jeg har egentlig ikke så store byggeplaner på bilen. Først må jeg bli kjent med bilen og så får jeg finne ut hva som bør fikses. Men planen er å holde den mest mulig original. Vurderer likevel nye lykter, nytt ratt og eksos. Mulig det oxo blir nødvendig med stivere understell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for oppmerksomhet og hyggelig prat om bilen. Så langt er jeg svært fornøyd med bilen. Er redd jeg ikke får tid til å teste den skikkelig før til våren. :shock:

Når det gjelder de som er interessert i å kjøpe vinga, trenger jeg litt tid før jeg klarer å bestemme meg for om jeg vil montere den på bilen eller ikke... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...