Hardhaus Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Hei! Som rykende fersk BMW-eier, er jeg keen på å vise litt av bilen her på forumet. Bilen er en 94-mod M3, rulla i både Italia og Tyskland før den kom med et skip til Bjørgvin... Selv om bilen er 14 år så ser den umåtelig bra ut. Interiøret virker nesten ubrukt, og med få unntak er den oxo meget fin i lakken. Vil tro kanskje den er opplakkert for jeg har aldri sett et såpass gammelt panser med så lite steinsprut!!! Mer vil komme... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Gratulerer med M3 da Kjempe første bil det Ikke kjør deg ihjel nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Litt flere bilder: Fikk med denne vinga da jeg kjøpte bilen, men vet ikke om jeg vil montere den. Kanskje den blir lagt ut for salg... Pent interiør, om du spør meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Starter bra grattis med M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Skal prøve å kjøre pent. Bilen blir vel for det meste stående innedørs i vinter. Burde vel laget en lang "to do" liste. Men jeg har egentlig ikke så store byggeplaner på bilen. Først må jeg bli kjent med bilen og så får jeg finne ut hva som bør fikses. Men planen er å holde den mest mulig original. Vurderer likevel nye lykter, nytt ratt og eksos. Mulig det oxo blir nødvendig med stivere understell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer! E36 M3 er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Du må ikke bytte ut det rattet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer! DU har drømmebilen. Den så veldig fin ut i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Flott bil! gratulerer! jeg er int. i den vingen hvis du skal selge den! send gjerne pm om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Var vel du som spant som faen etter at du hadde kjørt ut av tøyen bensinstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Nydelig bil. GT vingen er jo "lov" å ha på en M3 Er pen den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Var vel du som spant som faen etter at du hadde kjørt ut av tøyen bensinstasjon? Hmmm... Spant??? Det må i så fall ha vært et uhell :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lakken så meget fin ut. Gratulerer med M3 da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lekker bil... Da kjøper eg vinga.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Takker og bukker for oppmerksomhet og hyggelig prat om bilen. Så langt er jeg svært fornøyd med bilen. Er redd jeg ikke får tid til å teste den skikkelig før til våren. Når det gjelder de som er interessert i å kjøpe vinga, trenger jeg litt tid før jeg klarer å bestemme meg for om jeg vil montere den på bilen eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå