Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig har du blitt en del av M-Gjengen, kompis!!!

Gratulerer med bil. Bilen er strøken og kjøpet var et kupp, det kan jeg skrive under på da jeg var med til Bergen og hentet den!

Jeg stemmer for å:

Beholde rattet

Selge vinga

Kjøpe M-list til bakluka

Kjøpe justerbart understell

Kjøpe 18" eller 19" BBS CH Sommerfelger

Lykke til!

Håper å se deg på banen til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En beholder som jeg ikke helt skjønner hva er???

Den nederst til venstre på bildet, med en rød liten lapp på.

pjsba1gbnbaq180jc59f.jpg

Sitter rett ved kjøleveskeboksen. Instruksjonsboka er på italiensk, så jeg fikk ikke så mye hjelp der, annet enn at beholder tar ca 1 liter og at væsken som skal være oppi der bør tåle -27 grader.

Kan det være egen beholder til spylevæske til lyktene?

EDIT: jeg har forresten ikke lyktespylere.

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Intensivtank var nok ritig. Har aldri hatt bil med en slik genial innretning. Veldig praktisk for den er skikkelig effektiv på skitten rute.

ellers har jeg så vidt begynt å justere noen småting med bilen nå. Ny girkule med ///M logo og lys er det aller første på lista, så skal jeg ha nye blinklys foran. Tror jeg går for klart glass med sort inni slik at det står i stil med lyktene for øvrig.

Ellers har bilen fått mye god pleie av vask og polering. Snart står lakkforsegling for tur...

Et par ting til bekymring er det likevel.

- Sliter med høy tomgang etter motorvask. Har opplevd fusking på andre biler ved motorvask tidligere, men ikke en slik høy tomgang. Dette har skapt litt hodebry i helga, men tror jeg prøver å skifte tomgangsregulator. Litt rart om motorvasken skulle ha skyld i at den sku ryke, men...

-en annen ting som bekymrer litt er en liten oljelekkasje i toppakningen. Men slikt lar deg heldigvis fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nydelig bil :) en av mine drømmebiler dette her.. Syns toningen ble bra! verken for mørkt eller for lyst.. Får slenge meg på den M-lista på bakluka jeg også ;) mye cleanere look enn den vinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...