Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Er dette en 3.0, eller 3.2?Kan hende jeg har hoppet over noe her, men ser d ingen plass Nevnte vel ikke noe om det. Det er 3.0. Bilen er original 94-mod, lurer på om 3.2 litern kom litt senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Endelig har du blitt en del av M-Gjengen, kompis!!! Gratulerer med bil. Bilen er strøken og kjøpet var et kupp, det kan jeg skrive under på da jeg var med til Bergen og hentet den! Jeg stemmer for å: Beholde rattet Selge vinga Kjøpe M-list til bakluka Kjøpe justerbart understell Kjøpe 18" eller 19" BBS CH Sommerfelger Lykke til! Håper å se deg på banen til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Lykke til! Håper å se deg på banen til neste år Garantista!!! Håper jeg blir like flink som deg til å ligge bredt...Forresten godt å ha deg tilbake i landet igjen. Er vel bra brun du nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 En beholder som jeg ikke helt skjønner hva er??? Den nederst til venstre på bildet, med en rød liten lapp på. Sitter rett ved kjøleveskeboksen. Instruksjonsboka er på italiensk, så jeg fikk ikke så mye hjelp der, annet enn at beholder tar ca 1 liter og at væsken som skal være oppi der bør tåle -27 grader. Kan det være egen beholder til spylevæske til lyktene? EDIT: jeg har forresten ikke lyktespylere. Noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Mistenker at det er intensivspylerveske tanken ? Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Mistenker at det er intensivspylerveske tanken ? Noen som kan bekrefte/avkrefte det? jepp det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Intensivtank var nok ritig. Har aldri hatt bil med en slik genial innretning. Veldig praktisk for den er skikkelig effektiv på skitten rute. ellers har jeg så vidt begynt å justere noen småting med bilen nå. Ny girkule med ///M logo og lys er det aller første på lista, så skal jeg ha nye blinklys foran. Tror jeg går for klart glass med sort inni slik at det står i stil med lyktene for øvrig. Ellers har bilen fått mye god pleie av vask og polering. Snart står lakkforsegling for tur... Et par ting til bekymring er det likevel. - Sliter med høy tomgang etter motorvask. Har opplevd fusking på andre biler ved motorvask tidligere, men ikke en slik høy tomgang. Dette har skapt litt hodebry i helga, men tror jeg prøver å skifte tomgangsregulator. Litt rart om motorvasken skulle ha skyld i at den sku ryke, men... -en annen ting som bekymrer litt er en liten oljelekkasje i toppakningen. Men slikt lar deg heldigvis fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Flott bil!! Du kan nok regne med noen timer med glede i denne, og du ser ut som en som kan passe den også Toppakningsskifte er jo fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ting går litt sakte framover, men har i hvert fall fått lagt på film på rutene. Veldig fort at det kan bli litt for "Harry", så valgte den lyseste typen. Meget fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Nydelig S50b30 det der ja 3,2 literen kom vel i 97 eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Flott m3 Tips : gjer lite, eller ingenting med den Deilig Original Toningen va fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Nydelig bil en av mine drømmebiler dette her.. Syns toningen ble bra! verken for mørkt eller for lyst.. Får slenge meg på den M-lista på bakluka jeg også mye cleanere look enn den vinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 flott bil! beholdt rattet, få på vingen!! vurder m3 gt felger eller noe... JEG liker best at en m3 er orginal eller med "orginale" modifikasjoner... å bytte lykter kan bli svært stygt, så pass opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 nydlig ///m tror vingen hadde passet fint, er jo tross alt den fineste vingen man får til e36. vingen drar mer opp, enn den drar ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå