bmwcomeback Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 grattis med ny M3!! skikkelig flott bil! regner med du er rundt 18 siden det er første bil, så kjør forsiktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Grattis bassen, så ikke at du hadde lagt den ut her før nå Siden det er åpent for å komme med forslg her: Dropp vinge men monter M-list, BBS LM er jo dnoe av det tøffeste de har laget så stemmer for det Har sagt det før, men angående rattet ditt....det må du bytte, ser ut som om du kommer ifra 70 tallet. Dette derimot syns jeg er mye mer kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Er ikke det eit helt vanlig E36 ratt uten airbag? Men hvist det er i en mindre versjon slik det ser ut så såg det slett ikke verst ut. Vet du hvor det selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 grattis med ny M3!! skikkelig flott bil! regner med du er rundt 18 siden det er første bil, så kjør forsiktig:) Slik jeg har forstått det, så er han nok litt endre enn 18 år ja. Og ikke første bil, men første BMW Vil si man er UTROLIG heldig om man får en så strøken M3 som sin første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Grattis bassen, så ikke at du hadde lagt den ut her før nå Siden det er åpent for å komme med forslg her: Dropp vinge men monter M-list, BBS LM er jo dnoe av det tøffeste de har laget så stemmer for det Har sagt det før, men angående rattet ditt....det må du bytte, ser ut som om du kommer ifra 70 tallet. Hei på deg, kjakan! Jeg kommer jo faktisk fra 70-tallet!!! Men enig at rattet muligens må byttes ut. Men aller først skal jeg kjøpe nye hjul. Trenger oxo nytt understell før våren kommer. Lenge siden jeg har sett deg i garasjen nå. Har du gått i hi? Her er forresten noen bilder av vinga som noen har etterlyst. Har bare lagt den forsiktig på luka... Oxo det omtalte 70-talls rattet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 bare å få skrudd den fast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Ser bra ut den vinga da! ...men bilen er for høy! MÅ senkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hva venter du på? Er jo bare å feste den fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hmmm... nei. Vinga blir nok ikke montert. Men en list derimot er høyaktuelt. Og til deg King B: Vi skal nok bli enige om hvor høy eller lav bilen skal bli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Gratulerer! Rå bil! drømmer selv om en bil som dette, EN DAG sier jeg bare! . Kan du skrive om hva ditt første intrykk av bilen samt om BMW? Og hvordan den er å kjøre å sann kjør forsiktig og ikke ødelegg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 få den vinga fast,va jo drit rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Det var prikken det der Tror du må ha den vinga ja, ble helt annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Grattis bassen, så ikke at du hadde lagt den ut her før nå Siden det er åpent for å komme med forslg her: Dropp vinge men monter M-list, BBS LM er jo dnoe av det tøffeste de har laget så stemmer for det Har sagt det før, men angående rattet ditt....det må du bytte, ser ut som om du kommer ifra 70 tallet. Hei på deg, kjakan! Jeg kommer jo faktisk fra 70-tallet!!! Men enig at rattet muligens må byttes ut. Men aller først skal jeg kjøpe nye hjul. Trenger oxo nytt understell før våren kommer. Lenge siden jeg har sett deg i garasjen nå. Har du gått i hi? Var der i dag å prøvde ut den nye fronten Men den vinga....FYSJ! Kjenner jeg får litt Torshov feel over den, så ut som et håndtak på en lekebil Stikker ned i å skrur litt i helgen tenkte jeg, litt fin justering bare, bli med å lek da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Bra du bestemte deg for at vinga ryker, list er heeelt klart penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Er ikke det eit helt vanlig E36 ratt uten airbag? Men hvist det er i en mindre versjon slik det ser ut så såg det slett ikke verst ut. Vet du hvor det selges? Er et E36 M3 ratt uten Airbag ja. Så etter et mest mulig likt som jeg har selv, semsket da Her er linken http://www.eurocarmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå