Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis bassen, så ikke at du hadde lagt den ut her før nå ;) Siden det er åpent for å komme med forslg her: Dropp vinge men monter M-list, BBS LM er jo dnoe av det tøffeste de har laget så stemmer for det :D Har sagt det før, men angående rattet ditt....det må du bytte, ser ut som om du kommer ifra 70 tallet. Dette derimot syns jeg er mye mer kledelig ;)

is12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis bassen, så ikke at du hadde lagt den ut her før nå ;) Siden det er åpent for å komme med forslg her: Dropp vinge men monter M-list, BBS LM er jo dnoe av det tøffeste de har laget så stemmer for det :D Har sagt det før, men angående rattet ditt....det må du bytte, ser ut som om du kommer ifra 70 tallet.

Hei på deg, kjakan! Jeg kommer jo faktisk fra 70-tallet!!! :lol: Men enig at rattet muligens må byttes ut. Men aller først skal jeg kjøpe nye hjul. Trenger oxo nytt understell før våren kommer. Lenge siden jeg har sett deg i garasjen nå. Har du gått i hi?

Her er forresten noen bilder av vinga som noen har etterlyst. Har bare lagt den forsiktig på luka...

7x35i77nfm7cxzifz7ss.jpg

jb4j53izf7kx2hfzjvrj.jpg

a5pv5x0s9mxa3x5gudzq.jpg

nq3j0mpokc0svldrj2un.jpg

Oxo det omtalte 70-talls rattet:

ho70m1whho5hxfvm0zg6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis bassen, så ikke at du hadde lagt den ut her før nå ;) Siden det er åpent for å komme med forslg her: Dropp vinge men monter M-list, BBS LM er jo dnoe av det tøffeste de har laget så stemmer for det :D Har sagt det før, men angående rattet ditt....det må du bytte, ser ut som om du kommer ifra 70 tallet.

Hei på deg, kjakan! Jeg kommer jo faktisk fra 70-tallet!!! :lol: Men enig at rattet muligens må byttes ut. Men aller først skal jeg kjøpe nye hjul. Trenger oxo nytt understell før våren kommer. Lenge siden jeg har sett deg i garasjen nå. Har du gått i hi?

Var der i dag å prøvde ut den nye fronten ;)

Men den vinga....FYSJ! Kjenner jeg får litt Torshov feel over den, så ut som et håndtak på en lekebil :D Stikker ned i å skrur litt i helgen tenkte jeg, litt fin justering bare, bli med å lek da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...