Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, enig i noen andre her at det var bra vinga ble liggende. Synes bilen blir mye "penere" om du har en list bare :D

Dette er min mening, men ellers er jo bilen helt feilfri! :P

Drømmebil dette her! Få slengt på noen BBS LM felger også, så har du en helt unik M3 med riktig farge og alt :P

Veldig fin bil, ta godt vare på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan går det med prosjektet? Har du fått satt på vingen bak? :)

Nope! vinga blir ikke montert. Den vil derimot bli lagt ut for salg her på forumet snart. Sjekka pris på GS... omlag 13500 kr skal de ha for komplett GT vinge der. Shit ass! Skjønner jo da at det har vært en del interesse rundt den vinga mtp alle PM jeg har fått.

Ellers kan jeg opplyse om at bilen står på verksted for tiden for noen kjedelige, men dog så nødvendige forbedringer. Dvs bytter diverse slitne slanger, klips og klemmer. Blir noen turer til GS denne uka også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med prosjektet? Har du fått satt på vingen bak? :)

Nope! vinga blir ikke montert. Den vil derimot bli lagt ut for salg her på forumet snart. Sjekka pris på GS... omlag 13500 kr skal de ha for komplett GT vinge der. Shit ass! Skjønner jo da at det har vært en del interesse rundt den vinga mtp alle PM jeg har fått.

Ellers kan jeg opplyse om at bilen står på verksted for tiden for noen kjedelige, men dog så nødvendige forbedringer. Dvs bytter diverse slitne slanger, klips og klemmer. Blir noen turer til GS denne uka også...

hehe, skjønner hva du mener. Jeg har også opplevd at enkelte del koster MER enn det jeg tror. Slik er det bare, men hvis du ser det positive med servicen er vel ta bilen kommer hjem forbedret :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nydelig bil!

Kan jeg spørre om du satte på filmen selv eller fikk ett firma til å gjøre og evt hvilket firma?

Igjen,nydelig bil!

Takk for komplement på bilen.

Når det gjelder solfilm. Kontakt Bristolgarasjen, så kan vi sette deg i kontakt med flinke folk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...