Joan E36 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Ja, enig i noen andre her at det var bra vinga ble liggende. Synes bilen blir mye "penere" om du har en list bare Dette er min mening, men ellers er jo bilen helt feilfri! Drømmebil dette her! Få slengt på noen BBS LM felger også, så har du en helt unik M3 med riktig farge og alt Veldig fin bil, ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Syns det ble bra med vingen jeg.. vinge, Gt splittere og BBS LM felgene hadde blitt knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Hvordan går det med prosjektet? Har du fått satt på vingen bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Det får han ikke gjort om jeg er der ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Var vel du som spant som faen etter at du hadde kjørt ut av tøyen bensinstasjon? sikker på at det ikke var meg? (a) fått høre det litt ofte at jeg må kjøre penere ut derfra :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hvordan går det med prosjektet? Har du fått satt på vingen bak? Nope! vinga blir ikke montert. Den vil derimot bli lagt ut for salg her på forumet snart. Sjekka pris på GS... omlag 13500 kr skal de ha for komplett GT vinge der. Shit ass! Skjønner jo da at det har vært en del interesse rundt den vinga mtp alle PM jeg har fått. Ellers kan jeg opplyse om at bilen står på verksted for tiden for noen kjedelige, men dog så nødvendige forbedringer. Dvs bytter diverse slitne slanger, klips og klemmer. Blir noen turer til GS denne uka også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hvordan går det med prosjektet? Har du fått satt på vingen bak? Nope! vinga blir ikke montert. Den vil derimot bli lagt ut for salg her på forumet snart. Sjekka pris på GS... omlag 13500 kr skal de ha for komplett GT vinge der. Shit ass! Skjønner jo da at det har vært en del interesse rundt den vinga mtp alle PM jeg har fått. Ellers kan jeg opplyse om at bilen står på verksted for tiden for noen kjedelige, men dog så nødvendige forbedringer. Dvs bytter diverse slitne slanger, klips og klemmer. Blir noen turer til GS denne uka også... hehe, skjønner hva du mener. Jeg har også opplevd at enkelte del koster MER enn det jeg tror. Slik er det bare, men hvis du ser det positive med servicen er vel ta bilen kommer hjem forbedret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Nydelig bil! Kan jeg spørre om du satte på filmen selv eller fikk ett firma til å gjøre og evt hvilket firma? Igjen,nydelig bil! Takk for komplement på bilen. Når det gjelder solfilm. Kontakt Bristolgarasjen, så kan vi sette deg i kontakt med flinke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Kom over noen rimelige 18" BBS-hjul på Finn som jeg synes passer meget bra til M3'n. Til sommeren blir bilen skodd med disse, men klarte ikke vente helt. Måtte bare prøve de på med en gang selv om snøen laver ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Dette ble rått utrolig pen i lakken bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Dette ble rått utrolig pen i lakken bilen din! Takker... jobber i Bristolgarasjen og der får bilen mye omsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Syns du skulle hatt det øverste bilde som avatar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Skulle tro de felgene var skapt for bilen din Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Syns du skulle hatt det øverste bilde som avatar jeg Helt enig. Will do... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Men... Mr Hardhaus - vogna er fremdeles for høy!!! Når skal jeg bestille og montere PSS9 for deg da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå