Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei

mener jeg sendte deg en pm ang topp bla, lurte på hvem siom har porta og sveist osv.

mulig den ikke kom frem.

har du bilder av kanaler osv?

Skrevet

da var jeg endelig tilbake :lol:

budene er notert, og jeg skal få tatt et bilde av kanalene i toppen.

toppen stammer fra sverige, og jeg aner ikke hvem som har gjort jobben..

fikk forresten ikke pm'n nei :?

en ting jeg kanskje burde si er at jeg kommer nok ikke til og selge noe deler før jeg har sikra kjøper på mesteparten.

jeg vil ikke risikere og bli sittende med en haug deler jeg ikke får solgt, for så og måtte kjøpe masse nye deler for og få en komplett motor igjen.

så om du ikke kan vente, ikke by heller :wink:

takk

Skrevet
da var jeg endelig tilbake :lol:

budene er notert, og jeg skal få tatt et bilde av kanalene i toppen.

toppen stammer fra sverige, og jeg aner ikke hvem som har gjort jobben..

fikk forresten ikke pm'n nei :?

en ting jeg kanskje burde si er at jeg kommer nok ikke til og selge noe deler før jeg har sikra kjøper på mesteparten.

jeg vil ikke risikere og bli sittende med en haug deler jeg ikke får solgt, for så og måtte kjøpe masse nye deler for og få en komplett motor igjen.

så om du ikke kan vente, ikke by heller :wink:

takk

Greit at du sier fra.

Budet mitt står ut November måned. Over en uke til altså.

Skrevet
Jeg byr 14000kr for blokka, stempler og diesel veiva. åssn stand er det på stempler??

Mvh Rune

hei og hopp.

stemplene er nye. blokka må borres for og bruke dem.

men og ikke borre før bruk av nye smidde stempel er jo egentli bare tull uansett..

Skrevet

ja da hare jo de fleste budene gått ut.

velget blir desverre og ikke selge, ettersom jeg ikke har fått inn bud på halvparten av delene engang.

men om noen skulle være int i å kjøpe alt i en fei, ta kalkulatoren fatt og gi meg et bud :D

Skrevet

hei, er det mulig og få litt mere info på toppen?

den er komplett overhalt? styringer, ventilseter, løftere, kam?

er den brukt etter overhaling? evt er den planet?

er det mulig og få bilder av toppen og portingen av kanalene osv for å se hvordan stand den er i?

takk på forhånd :D

Skrevet

Kan svare her da toppen kommer fra meg.

Husker ikke navnet på han som portet toppen,men den sto på en raset drag bil i sverige med 2 knekte ventiler når jeg kjøpte den.

Topp ble sendt fra selger til PPF i sverige for bytte av ventilene og 2 vippearmer.

Helge tok så toppen med til meg og da hadde backis sagt at denne toppen er det noen som har brukt lang tid på-seriøst portet med z45kam,mirrafreste seter/ventiler,justerbart kamdrev.

Har du bunndel til 650 hk så garanterer jeg for denne toppen hvis vippetøy byttes ut med noe bedre. Under 500hk er det bolt on.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...