Dirty Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hehe noen som kjenner igjen denne ? kan gi et tips. er fra en norsk film . fikk et hardt liv her i mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 haha, få se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 hehe nei, må finne det ut selv gidder ikke å si det med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 det er ikke izzat? eneste jeg kom på som de bruker e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 To biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 det er ikke izzat? eneste jeg kom på som de bruker e30 Stemmer hehe nei er samme bilen på alle bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Ok, er kanskje bare døra som står igjen bak på bilde 3 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 det er ikke izzat? eneste jeg kom på som de bruker e30 Stemmer hehe nei er samme bilen på alle bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 hvorfor ble denne ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Ble kjørt i jæl!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Tjuvstart! Er ikke vinter enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Kan ikke si jeg husker denne E30 fra Izzat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 ikke jeg heller, dem kjører i allefall 5 serie der.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 den er med da de gutta er yngre. han ene hadde akkurat kommet hjem fra pakistan da de henter han i den E30en. sikkert ingen som skjønte den dårlige forklaringen men det er ikke mye man ser av bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Den er 2 ganger i filmen en gang når du bare ser den så vitt en annen gang når de kommer ut av bilen. ligger på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå