Dr_S Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Du merker fort om du har ASC eller ikke. Den kutter motorkraft når den slår inn, og det blinker i ASC lampa i instrumenthuset.Det er ikke lys i bryteren. dere som acs som fungere i e36 når dere har hatt acs på... står det på enda eller må den settes på får hver gang hvis motoren er slått av? Den står på default, men kobles ut når du trykker på knappen. Da lyser lampa. ABS får du ikke koblet ut elektronisk.
lloydsb Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 ok, men da har jeg testa litt acs fungere.. og når jeg tar den av spinner den greit.. Skulle ønske det var brems på den:P spinner på et hjul bortover. Men det er verken lys i dasjen når den er av eller på og acs knappen(den grønne er det ikke lys i) så må vel bytte brytern i konsolen etterhvert.. forrige eier har montert krom ringer men syntes det var rart det ikke er noe lys i speedo(dasjen)
lloydsb Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Grønn bryter? Har du bilde? ja, den med girstikka.. acs knappen(den er grønn) men lyser ikke der uannsett hva jeg gjør og det lyser heller i speedo uanssett hva jeg gjør men brytern og acs på\av fungere
lloydsb Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Ok, min ASC knapp er sort å bare sett grønne jeg. lyser din knapp? når den er på eller av
Dr_S Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Hmm..så faktisk idag at den er grønn..men veldig mørk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå