Gå til innhold

garasjesalg, bilstereo,sveiseapparat, ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger da en del "drit" jeg ikke trenger lenger. ligger bare her så sjekker interessen for det.

først en 10" basskasse i skinn, funker fett, 350w tror jeg, er lys i ringen over basseren.

10skinn.jpg

10skinn2.jpg

en 12" mgr f series 25-1225 basser 30watt, funker fett da, dog ikke bilbasser, er 6 ohm så passer til hjemmeanlegg

12fseriesbasser6ohm.jpg

12fseriesbasser6ohm2.jpg

2stk 12" ringer som passer de fleste 12" elementer

12tommringer.jpg

har 2stk av denne, dunker bra, ads r12s, dobbel 4ohm spole, 600w om jeg husker rett.

12tommadsbasser.jpg

12tommadsbasser2.jpg

en bassworx kasse med 2x 10" mgr f-series bassere, kan finne ut watt etc om int.

2x10kasse.jpg

2x10kasse2.jpg

har 2stk 6x9 kasser med riesen høyytalere, funket sist jeg prøvde de, men kan testes om int.

6x9kasseriesenhyytalere.jpg

en org forsterker til bmw 745 tror jeg, har delenummer om int

bmwforsterker.jpg

bmwforsterker2.jpg

en boombox eller hva man nå skal kalle det, er lys i basserne.

boombox.jpg

boombox2.jpg

en forsterker, 4x 280w tror jeg (klarte fint å drive 2x 12" bassere jeg hadde før ivaffall), har pyntedekslene som skal på endene slik at man ikke ser koplingene

carstyleofnorway.jpg

en clarion spiller bd329r

clarionspiller.jpg

clarionspiller2.jpg

en ground zero basskasse uten bassere, heter: ground zero gztb 2300br

ypperlig til f.eks de 2 ads basserne.

groundzerogztb2300br.jpg

groundzerogztb2300br2.jpg

en jws forsterker på 600w, har og en som ikke funker, funket før jeg la dne bort, men funket ikke når jeg testet igår.

jwsforsterker.jpg

en gas 1farad kondensator, lademotstanden følger med.

kondensator.jpg

har ca 80 slike, noe la check control systemet til bmw, sier ifra om lyspærer er røket, og hvilken pære evnt.

lysvakt.jpg

en stk mutant forsterker på 2x100w tror jeg, funker fett til bakhøyytalere.

mutantforsterker.jpg

en stk bluetooth gps mottaker til pda\smartmobil, gå in på www.nav4all.com så kan man se om dette funker opp mot din mobil\pda. kan og brukes på andre programmer,

navibegpsmottaker.jpg

har en pc jeg kan sette sammen om int og selge.

amd sempron 2800+

256mb skjermkort

512mb ram

60 evnt 250gb hdd ved pristillegg

et ok kabintt

cd evnt dvd brenner

pc.jpg

kan ordne bilder av kabinett om noen er int, og evnt andre specs

en powerlogic forsterker, funker til fronthøyytalere f.eks

powerlogicforsterker.jpg

en stk splitter ny soundstream pca 2.520, 2x 520w. veldig bra forsterker. er dog kresen på strømmen, så ekstra batteri\kondensator lønner seg.

soundstreampca25202.jpg

soundstreampca2520.jpg

har 2stk soundmagus x1500 forsterkere, 1x1500w, selges samlet for 500kr. siden har ingen mulighet til å teste noen av de.

sounmagusx1500.jpg

har og 2 nye slike høyytalere\kasser, passer perfekt baki en stasjonsvogn f.eks

stasjonsvognkasser.jpg

stasjonsvognkasser2.jpg

en stk tinly 10" 4000w basser, har ikke mulighet til å teste, så selges billig.

tinlybasser2.jpg

tinlybasser.jpg

en stk uscarvor 5.1500 forsterker, 5 kanals forsterker.

uscarvor51500.jpg

enten svar her, pm eller mail på hondascoopy@hotmail.com eller telefon\sms på 47341773, sms er best siden jobber mye på steder uten dekning.

har og det meste i e30 deler, har en hel delebil 88mod 316 og så har jeg det meste av motordeler til m20b20 og m40b16

Skrevet
Er på utkikk etter en stk 12" og forsterker som klarer å drive den. Kasse har eg.

Ka e det billigaste du har så fungerer?

tja, du kan jo f.eks kjøpe den jeg har i bilen.

er en tinly 12" basser og jws forsterkeren.

kan ta bilder etter jobb idag.

får det til en grei pris isåfall.

Skrevet

sveiseapparatet:

DSC00001.jpg

DSC00002.jpg

fungerer fint, er bare lagret ute litt midlertidig, kan ordne annet støpsel om nødvendig

sitter på et 3fas 32a støpsel, men følger med adapter slik at man kan bruke 16a stikk.

kan ordne annet støpsel om det skulle være nødvendig.

Skrevet

Sveise apparat blir ikke pene med tiden, men kan love deg at dette er 100 ganger så godt apparat å sveise med i forhold til f.eks telwin billigapparatene og annet billlig ræl

Skrevet

vel vel, nå har jeg selv sveiseapp og sveiser en del, og har bittelitt litt peil på dette,og billigræl har jeg ikke selv ;) men å komme å si at sveiseapparatene blir sånn med tiden er bare tull, dette kommer seg helt an på åssen d blir tatt vare på, dette funker sikker fint men man får jo et førsteinntrykk uansett.

var nå ikke meninga å starte no diskusjon her.

Skrevet
dette så veldig godt brukt ut altså :(

som han over meg sier så finner du nok ikke noe apparat idenne prisklassen som sveiser så bra som dette.

et ordentlig proffapparat.

eneste grunnen til at jeg selger er at det er litt stort :P, men har hjul så går an å trille.

kan byttes i et mindre apparat evnt.

som jeg skrev så er prisen 5000kr\bud, selges kun for en pris jeg er fornøyd med :P

Skrevet
vel vel, nå har jeg selv sveiseapp og sveiser en del, og har bittelitt litt peil på dette,og billigræl har jeg ikke selv ;) men å komme å si at sveiseapparatene blir sånn med tiden er bare tull, dette kommer seg helt an på åssen d blir tatt vare på, dette funker sikker fint men man får jo et førsteinntrykk uansett.

var nå ikke meninga å starte no diskusjon her.

nå har dette blitt brukt på et lastebilverksted siden det var nytt, så ble vell kanskje ikke behandlet best med tanke på utseende, men funksjonsmessig så er det gull :P

jeg har sveiset en del eksos og noe rustsveising med dette, funker helt fint, både til tykke plater og tynne.

er ikke akkurat det nyeste apparatet heller da, så har noen år på baken.

Skrevet

som han over meg sier så finner du nok ikke noe apparat idenne prisklassen som sveiser så bra som dette.

eneste grunnen til at jeg selger er at det er litt stort :P, men har hjul så går an å trille.

som jeg skrev så er prisen 5000kr\bud, selges kun for en pris jeg er fornøyd med :P

vet godt hva Esab er og vilken kvalitet d er, men jeg sa heller ikke noe om at d var dårlig, jeg syntes bare d ikke så så pent ut, d var bare d.

men vilket sveiseapp er du int i da, jeg har et mindre stående som jeg bruker, men d er 3fas d også da.

Skrevet

vet godt hva Esab er og vilken kvalitet d er, men jeg sa heller ikke noe om at d var dårlig, jeg syntes bare d ikke så så pent ut, d var bare d.

men vilket sveiseapp er du int i da, jeg har et mindre stående som jeg bruker, men d er 3fas d også da.

3fas er null problem evnt :P er elektriker så ordner 3fas om jeg trenger, men har det hjemme så er null stress.

du kan jo sende info og bild på pm evnt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...