S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 hat ett sett med hartge classic felger liggende. disse har lakkert kant som har flasset litt her og der etter steinsprut og slikt. Det jeg lurer på er, klarer ett lakkerings/felg verksted å reparere dette? eventuelt pusset bort klarlakken og få lagt på ny? vil dette bli bra? ene felgen er også kantkjørt på ett lite området.. veldig vanskelig å se på bildene men:
SanMiguel Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm
S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm nja... dekkene foran er gode, men de bak er tynnslitte. Den standen de er i nå så tror jeg ikke jeg får den summen jeg "trenger" for å kunne selge... ikke det at de er stygge ,men de er ikke pene nok i mine øyne... hehe
SanMiguel Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm nja... dekkene foran er gode, men de bak er tynnslitte. Den standen de er i nå så tror jeg ikke jeg får den summen jeg "trenger" for å kunne selge... ikke det at de er stygge ,men de er ikke pene nok i mine øyne... hehe er det replica i 19" ? hvor breie og innpress?
S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm nja... dekkene foran er gode, men de bak er tynnslitte. Den standen de er i nå så tror jeg ikke jeg får den summen jeg "trenger" for å kunne selge... ikke det at de er stygge ,men de er ikke pene nok i mine øyne... hehe er det replica i 19" ? hvor breie og innpress? jepp, men det er 18" 8.5 foran og 9.5 bak. innpresset er vel 40 foran og 38 bak tror jeg det var. bygger perfekt ut i hjulbuene på e46 coupe med 5mm spacere foran....
SanMiguel Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm nja... dekkene foran er gode, men de bak er tynnslitte. Den standen de er i nå så tror jeg ikke jeg får den summen jeg "trenger" for å kunne selge... ikke det at de er stygge ,men de er ikke pene nok i mine øyne... hehe er det replica i 19" ? hvor breie og innpress? jepp, men det er 18" 8.5 foran og 9.5 bak. innpresset er vel 40 foran og 38 bak tror jeg det var. bygger perfekt ut i hjulbuene på e46 coupe med 5mm spacere foran.... Jeg kjøper de for 2000 jeg
S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm nja... dekkene foran er gode, men de bak er tynnslitte. Den standen de er i nå så tror jeg ikke jeg får den summen jeg "trenger" for å kunne selge... ikke det at de er stygge ,men de er ikke pene nok i mine øyne... hehe er det replica i 19" ? hvor breie og innpress? jepp, men det er 18" 8.5 foran og 9.5 bak. innpresset er vel 40 foran og 38 bak tror jeg det var. bygger perfekt ut i hjulbuene på e46 coupe med 5mm spacere foran.... Jeg kjøper de for 2000 jeg haha...det er nok ikke aktuelt nei...
SanMiguel Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Du vil ikke selge dem? Send i så fall pm nja... dekkene foran er gode, men de bak er tynnslitte. Den standen de er i nå så tror jeg ikke jeg får den summen jeg "trenger" for å kunne selge... ikke det at de er stygge ,men de er ikke pene nok i mine øyne... hehe er det replica i 19" ? hvor breie og innpress? jepp, men det er 18" 8.5 foran og 9.5 bak. innpresset er vel 40 foran og 38 bak tror jeg det var. bygger perfekt ut i hjulbuene på e46 coupe med 5mm spacere foran.... Jeg kjøper de for 2000 jeg haha...det er nok ikke aktuelt nei... Også kan du beholde dekka =)
S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Nok ot. og nok skambud;) Ingen som vet om dette er noe som kan fikses? kjempe irriterende med de små steinsprutene i klarlakken...
Olan89 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 jeg har begynt å pusse ned asa felgene mine. er begynte hetter det vel. tar helt ekstremt tid å pusse dem ned hvertfall..
S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 jeg har begynt å pusse ned asa felgene mine. er begynte hetter det vel. tar helt ekstremt tid å pusse dem ned hvertfall.. hvordan ser de ut da? Det jeg frykter er det at felgene er polert eller noe under klarlakken, har vanskelig for å tro at jeg klarer å få til det bra igjen...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hvorfor ikke pusse helt ned og lakke de opp på nytt?
S.Arnesen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Hvorfor ikke pusse helt ned og lakke de opp på nytt? Felgene er helt strøkne med unntak av klarlakken på kanten. er det jeg er litt usikker på. Syns kanskje litt dårlig på bildene, men felgene er polerte/blanke under klarlakken. tror du jeg vil klare å få til den glansen igjen om jeg pusser ned klarlakken og lakker på nytt?
Steffan C Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Felgservice i Askim har jeg brukt en gang, med meget god erfaring .
bernhell Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Er det to-delte felger du har der? Har du begynt å pusse på de? Jeg har også noen felger (cross spoke comp.ll 42)med samme problem som du har, men de er todelte og jeg lurer på om det muligens kan være lettere å få de ordentlig pussa ved å ta ut senterdelen(eikene/navet) eller hva det nå heter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå