Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dreven grafikk. :D

Du har ikke spilte gamle C64 spill du da skjønner jeg.. 16farger og greier. hehe.

Har dessverre ikke spillet. Men har du N64 emulator, er jo dette spillet å finne på nettet.

Skrevet

jeg vt det er mulig og få på pc med no diverse programmer. men jeg er helt grønn når det gjelder pc. så hadde vært lettest og hatt det til N64 :P

Skrevet

Hehe, det er ihvertfall overhode ikke vanskelig å få til.. Skal se om jeg finner det til deg, slik i tillfelle du ikke får fatt i en original en. :)

Skrevet

Du har ikke spilte gamle C64 spill du da skjønner jeg.. 16farger og greier. hehe.

Har dessverre ikke spillet. Men har du N64 emulator, er jo dette spillet å finne på nettet.

Jojo, har to stykker på loftet faktisk. :D

Bra spillmaskiner, aldri noe feil. ;)

Skrevet

Noe du har lyst til å selge eller?

Skrevet

har hatt litt krøll med ebay. fikk mail anngående noe jeg kjøpte der en gang. var mail at selger og jeg hadde blitt enige om og heve kjøpet pga noe betalings problemer. men jeg brukte paypal. hadde kviteringer på bettaling. og jeg hadde fått varen lenge før jeg fikk mailer i hytt og pine fra ebay. og selger sendte ikke pakken før jeg hadde betalt. så pengene var også kommet dit de skulle. så er litt skeptisk til ebay.

Skrevet

Noe du har lyst til å selge eller?

Har det blitt en ny trend å ha N64?

Desverre, men den ene er ødelagt, og jeg har bare igjen 2 kontroller, og Super Mario og et Lego Racers spill igjen.

Hadde mange flere spill og kontroller før, men har glemt dem igjen hos noen venner som nå har flyttet. :cry:

Men hvis du ønsker noe av dette, så kansje jeg får til noe. ;)

Skrevet

Tenkte ikke på N64 da.. Var nok mer C64 jeg var interessert i...

Så det har du ikke?

Men nok Off Topic. Resten kan vi evt ta på PM..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...