doG Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Nye hjul på plass , ASA AR2 felger, Hankook 225/17 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Var jo ikke noe dumt bytte det der da! Veldig pene felger iallefall, tøft at du bruker litt fetere felger på vintern også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Nedturen med å legge om til vinterdekk blir mindre med slike i bakhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Første bildet der var jeg sikker på var photoshoppa! Spes baklyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 de felgene lignet veldig på dotz mugello. ble bra. ikke det værste å ha på vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Har aldri forstått hvorfor vinterfelgene alltid skal være så mye "styggere" enn sommer. Man kjører jo nesten halvparten på vinter !!! Her er et nærbilde av felgen, jeg vurderte Dotz Mugello, men likte denne bedre. http://www.tirerack.com/images/wheels/a ... h_1000.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Helt enig, Kjørte selv på 16" orignalfelger i hele sommer, men fikk byttet de i noen 18" Nokian Hakka 5 til en rimelig penge og smalt de på felgene jeg aldri har hatt råd til å bytte dekk på... Burde vel oppdatere avatar... Pene vinterfelger btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå