Gå til innhold

Med eller uten mtech 2 vinge??  

14 stemmer

1. 1. Med eller uten mtech 2 vinge??

• Uten vinge for en clean look
      3
    • Med vinge
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) jeg vurderer og kvitte med med vinga på bilen for en clean look;) jeg vet at dette blir bra på mtech2 bil uten vinge, da min bror har en. men den er blå. min er tofarget og derfor litt skepsis.. kan noen hjelpe meg med og photoshoppe BORT vinga? hehe:)

da blir jeg evig takknemlig:)

legger ut diverse bilder her som dere kan bryne dere på om noen vil;)

var kanskje ikke de beste bildene men.. hmm, skal se om jeg kan finne noen bedre etterhvert;)

7kb1jqr9yxn9h22a1285.jpg

kxlu30nmlqao345hnjvr.jpg

oasbexrhjzkpss5li17v.jpg

gzyhx7j4e197h0eotkod.jpg

Skrevet

takk:) syntes det ser bra ut jeg;) noen flere som vil prøve de andre bildene? blir for øvrigt to potter ut bak nå også, blanke laser. om noen klarer shoppe det å;) hehe

Skrevet

Jeg ville ikke tatt vekk vingen helt. Om du så velger å fjerne m-tech II vingen, så burde du putte dit en liten vinge, sånn flipp som kom orginalt på mange BMWer. Synes bakenden blir altfor rund med kun luke bak. Bilen din har også fargenyanser, ulik med bror din, som har mer mørk farge. En vinge vil "bryte" linjene mye bedre mener nå jeg..

Men ser du igjen på den gamle bilen til far din, E30 325 M-techIIn med Alpina felger ser du hvor fin vingen faktisk er..

Skrevet

sant sant:) er enig med deg, men vil fortsatt ikke gi slipp på tanken uten vinge;) hehe .. men kommer nok til og ha en koffert med vinge på lur som jeg kan bytte på om jeg vil:)

Skrevet

Men ser du igjen på den gamle bilen til far din, E30 325 M-techIIn med Alpina felger ser du hvor fin vingen faktisk er..

???

Kan du sende meg bilder av den bilen?!

Skrevet

Faen så nice nå.. Clean og mer enn det fra før av :lol:

Syntes du skal beholde den, elsker den vinger og syntes den ser veldig bra ut på bilen.

Vingen borte så synker sansen min får denne bilen betraktlig

MEN skal ikke bestemme får deg eller forandre meninga de. Din bil :) Bare meg så har veldig lyst på den, hehe. Slik jeg ville hatt den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...