AlXz Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Noen som er intresert i sports-stoler til E36 sedan? Har også baksetet i samme farge... Er noe slitt. Kjører nå en budrunde fra 0kr, ingen bud mottatt ennå (14/05 kl 18:40) MÅ BORT... Mottatt bud på kr 500,- for alt. Hentes til uka.
Breitling Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hmm....pris?? Skulle ha hatt sportsstoler for å trekke opp i skinn
AlXz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Hmm....pris?? Skulle ha hatt sportsstoler for å trekke opp i skinn Usikker på hva dette er verdt. Lurte litt på om jeg skulle satt det i en bil jeg har med helt oppspiste seter.. Men tenkte å se om jeg fikk noe for det først Har ikke vasket / renset dem før bildene ble tatt. Har vært lagret på et garasje loft en stund, så ser litt stygge ut
AlXz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Byr 1000 for framstolene da. Ok, bud er notert
AlXz Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Fått solgt eller? Ikke ennå nei Si 1500,- om du henter da.
AlXz Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Da er setene til salgs igjen siden han som bydde 1.000,- og skulle hente i januar har problemer med transporten. Må vekk nå! Kan frakte disse i strekningen Spydeberg -> Sarpsborg. (Via Skiptvet eller Moss..., bare ta kontakt)
AlXz Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 tror du må si deg fornøyd med 1000 Har ikke sagt jeg ikke er fornøyd med det jeg Men han som bydde det får ikke fraktet, så dem er til salgs igjen. Uansett, les forum reglene du Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.
Eirik Viste Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Det går fint an å pakke setene inn i en stor eske hver og sende med Posten. Koster 7-800 kr for begge setene. Har selv sendt seter med Posten på denne måten. Eirik.
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Takk for info. Greia var at kjøper kjente en som kjører lastebil forbi.., men sjåføren kjøere ikke den ruta lenger. Posten koster jo en goddel mer. Vil helst slippe å pakke setene også. Kom med bud folkens
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 de var jo herpa da :-/ Ja? Kan fint trekkes om, osv.. Har uansett understellet her som ikke er helt gratis Uansett. Les dette du: Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.
Anbefalte innlegg