Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir bra etter hvert :)

Har du noen tips & triks for å ta vare på stofftaket?

Snart sommer og sol ja =D

Hei! :)

Ja, får håpe det blir noe bedre :P

Taket har jeg brukt å smøre inn med sånn rens som du får kjøpt på et lokalt BMW verksted eller butikk, deretter smører du det inn eller om du kjøper enn sånn sprayboks nesten med sånn.. nå husker jeg ikke hva dette blir kalt, men det er i allefall slik at det gjør så taket ditt ikke trekker til seg vann, men lar vannet ligge som dråper utenpå taket :) De har løsninger på dette blant annet på torshov, bilextra, muligens biltema(er aldri på biltema, så jeg veit ikke) og på BMW :) Spør etter rens og beskyttelses spray eller noe liknende til cabriolet, så skjønner de med en gang hva du trenger :) Dette fungerer meget godt og gjør at du får et penere tak som beholder fargen bedre og det gjør slik at taket blir helt tett :) Veit jeg ikke er verdens beste til å forklare, men håper jeg ga deg noen greie tips og råd :) Lykke til! :D Nå er det forhåpentligvis snart vår og sommer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til å kjøre bimmern Joan, var ute med min en tur her om dagen da det var tørt og knallvær, helt herlig etter snart 5 måneder med Volvo 740, god bil det også, men ikke helt samme sportslighetsfølelsen. :D

Ja, jeg har kjørt en golf 4 i hele vinter, og begynner å bli lei den trøtte 1.6 literen, så blir gøy med litt mer sportslighet og krefter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ankom forresten garasjen i går kveld :D Så da skal jeg prøve å få montert delene jeg har kjøpt i kveld, så skal jeg få knipset noen bilder av den :) Gleder meg til veien tørker helt slik at jeg kan få prøvd den litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det noen enkle og dårlige bilder som jeg tok bare så dere kan se litt mer av hva som er gjort med bilen, noen fra intreøret og motor :) Jeg veit bilen er møkkete, at det er utrolige dårlige bilder og at det er helt feil lys å ta bilder i osv, men har ikke hatt tid til annet grunnet jobb :?

Men håper det faller litt i smak allikevel :)

ygvzdsw99jq6ziu2u7tq.jpg

c0h20w3lzuy0uuag0uc9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...