Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Må si det igjen. Beklager elendige bilder.. De så enda værre ut når jeg fikk de på dataen. Gleder meg til å vise dere den ferdig(rundt påsken). Da skal jeg levere bilder av nyvasket bil samtidig med de nye felgene og i dagslys eller ved noen kule vegger eller et fint sted å ta bilder :)

Disse ble tatt i all hast da jeg jobbet seint i dag. Så nye og bedre bilder kommer til påsken! :)

Men håper noen liker bilen min! Gi gjerne tilbakemeldinger :P

Her ser dere i allefall hele bilen(bortsett fra at alt er møkkete da). Nytter ikke å holde bilen ren når det er så klinete på veiene pga at snøen smelter osv :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjenner at jeg savner cab'en min når jeg ser disse bildene. E36 er den peneste cabrioleten av 3-serie etter min mening, og bilen din gjør ikke akkurat skam på modellen. Det er lekkert med den fargen på taket og interiørfargen er dritfin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg savner cab'en min når jeg ser disse bildene. E36 er den peneste cabrioleten av 3-serie etter min mening, og bilen din gjør ikke akkurat skam på modellen. Det er lekkert med den fargen på taket og interiørfargen er dritfin.

Hei!

Takker for god tilbakemelding :) Cab er helt magisk! Ingenting kan måle seg med cabriolet om våren/sommeren. Men på disse bildene ser den ikke bra ut :( Taket er rødere enn det det ser ut som på bildene da kameraet gjør taket mye mer rosa enn det det er. Fargen på taket er jo nesten likt som bilen. Skal få tatt noen bilder i dagslys så dere kan få sett fargen på taket og nyvasket bil, så dere får et helhetsintrykk av bilen generelt. Dette blir tatt når jeg er helt ferdig med alt som skal gjøres. Dvs påsken :) Men interiøret er meget pent i den. Finnes ikke slitasje noe sted og fargen og skinnet er som nytt. Så jeg er meget fornøyd med bilen.

Det blir ALLTID BMW etter denne bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo montert Scorpion bakpotta som dere ser på bildet. Meget fornøyd med hvordan det så ut(nå har jeg jo ikke montert diffusor enda, men det blir gjort så fort jeg har mulighet). Lyden var etter min smak med powerfilter type kon-filter litt i drøyeste laget i en cab. Så jeg byttet tilbake til originalt filter og ble strålende forøyd med både lyden og utseendet! :D Så Scorpion er absolutt å anbefale!

Det som overrasket meg mest var at det var mest lyd på lave turtall. Fra ca 1000 rpm til 2500 rpm bråker det en god del, mens videre oppover fremhever det bare en DEILIG sekser lyd! :)

Alt i alt, kjempe fornøyd med Scorpion og ORIGINALT filter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit jeg skriver mye i egen tråd nå, men lurte på i samme slengen om det er noen som veit hvordan uoriginale cabrioleter(stofftak) er til E36? Ser de veldig like ut? Tenkte på sømmer osv? Eventuet, hvor kan jeg få kjøpt dette? Original er litt dyrt nå i første omgang. Det får heller komme når jeg har fått meg en fast jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kansje en mulighet å få en båt-kalesjemaker å strikke en til deg? :)Kansje litt dyrt.

Ja, mye mulig at dette kunne gå. Men veit ikk prisene på dette heller :?

Men er godt mulig at jeg bytter neste år også, da til original istedet :)

Cabriolet skal jo egentlig ikke ha taket på :P hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kansje en mulighet å få en båt-kalesjemaker å strikke en til deg? :)Kansje litt dyrt.

Ja, mye mulig at dette kunne gå. Men veit ikk prisene på dette heller :?

Men er godt mulig at jeg bytter neste år også, da til original istedet :)

Cabriolet skal jo egentlig ikke ha taket på :P hehe :P

Nei, sant det... Ser herlig ut med cab om sommeren. Morro at du ble fornøyd med Scorpion eksosen da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, cab om sommeren er helt magisk! :D

Skal få tatt noen ordentlige bilder av den snart, så man får et helhetsintrykk av hvordan bilen er. For det finnes ikke riper i den, og lakken er strøken, så de siste bildene jeg tok nå ødelegger egentlig litt, men var nesten ingen bilder i tråden min, så følte at jeg bare måtte legge ut noen. Ja, Scorpion anlegget ble jeg meget fornøyd med! :D

Ser jo drit bra ut når jeg får montert på diffusoren! Akkurat lakkert den, så skal prøve å få satt den på i kveld, så kan jeg knipse et par bilder av hvordan det ble :) Kjempe fornøyd med både utseendet og lyden :D

Takk skal du ha for anbefaling av Scorpion :) Angrer ikke et sekund på at det ble det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få tatt noen bilder i morgen når det er lyst ute, så jeg får frem fargen på bilen og med M3 diffusor montert :)

Da skal jeg klare å knipse noen som er litt bedre enn de forrige jeg la ut :P Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen ferdig, bortsett fra at jeg mangler sidelistene i m-tech. De kommer på i april :) Legger ut bilder av den "nye" baken i kveld :) Veldig fornøyd med bilen! :) Lengter bare etter å sette på 18" felger :P

De kommer på uken etter påsken da det er piggdekkforbud=rene og pene veier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd å bytte "glasset" i frontlyktene på E36? Hvordan gjør man dette?

Tenkte at alt skulle bli 100% nå, så da kom jeg frem til at det er lurt å bytte glassene foran i hovedlyktene pga noe stensprut eller liknende som gjør at de ikke ser nye ut.

Og er det noen som har byttet ut tåkelyktene til originale lykter? Send gjerne et bilde eller link slik at jeg kan se om det er noe forskjell på nye tåkelykter i forhold til mine som er 12 år gamle snart :P

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...